دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد مرمت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد مرمت و بهسازی می‌شود.

دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد مرمت می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،خدانظر دریکوند با اعلام این خبر در جلسه احیا و مرمت دبیرستان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی برای احیاء این بنای با ارزش تاریخی و فرهنگی استفاده کرد.

وی با اشاره به صبغه علمی و فرهنگی شهرستان بروجرد، افزود: باید تلاش شود تا این شهرستان جایگاه خود را آن چنان که باید و شاید پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: مادامی که ارتباط بین معلم و دانش آموز صورت نگیرد و معلم خود را در امر تعلیم و تربیت دخیل نداند و به طرح‌ها و برنامه‌ها اعتماد و باور نداشته باشد، هیچ اتفاق مثبتی در آموزش و پرورش رخ نخواهد داد.

دریکوند به تنگناها و کمبودهای اعتباری آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: ملاک و معیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تراکم دانش آموزی است و با توجه به کاهش تراکم دانش آموزی در سال‌های اخیر نوع نگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، روند کاهش اعتبارات است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی بهینه منابع انسانی، خاطرنشان کرد: باید در ساماندهی بهینه منابع انسانی تلاش شود تا متناسب با اعتبارات هزینه شده بهره‌وری لازم صورت گیرد.

دریکوند، اثر تاریخی و آموزشی دبیرستان امام (ره) را شناسنامه و هویت فرهنگی شهرستان بروجرد عنوان کرد و افزود: باید برای احیاء و مرمت این اثر تاریخی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: باید بانک اطلاعاتی از فارغ التحصیلان این آموزشگاه تهیه شود و با فراخوان، فارغ‌التحصیلان موفق اعتبار مورد نیاز را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: ارتقای کیفیت آموزش و پرورش دانش‌آموزان رسالت خطیری است که برعهده تک تک افراد است و باید با این دیدگاه با تعامل و همدلی مسیر اعتلای نسل آینده‌ساز را فراهم کرد.

انتهای پیام/ز

خانه‌های تاریخی بروجرد جان ایستادن ندارند+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.