صحنه دلخراشی از حیات وحش آفریقای جنوبی + تصاویر

شکارچیان غیرمجاز شش قلاده کرگدن را در بیابان های آفریقای جنوبی مورد هدف گلوله قرار داده و کشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بنا به گزارش نیوز 24 آفریقا، این شکارچیان برای بدست آوردن شاخ این حیوانات شبانه به آنها حمله کرده و شش کرگدن را از پا در آوردند.

صحنه دلخراشی از حیات وحش + عکس

این شکار غیرمجاز طی این هفته و در بیابان " کوازولو ناتالاس " رخ داد. گفته می شود شکارچیان 11 گلوله به سمت این کرگدن ها شلیک کرده اند.

اما انتشار عکسی از یک بچه کرگدن که در بالای جسد مادر کشته شده خود ایستاده و و به دوردست ها خیره شده بود توجه برخی رسانه ها را به خود جلب کرد. در این عکس در حالی که مادر این بچه کرگدن روی زمین افتاده و شاخ آن بریده شده، بچه کرگدن در کنار آن دیده می شود.

صحنه دلخراشی از حیات وحش + عکس

بنا به گفته یکی از حامیان حیات وحش آفریقا، طی این هفته وحشتناک، حدود 17 کرگدن در آفریقای جنوبی و زامبیا توسط شکارچیان کشته شدند.

از سال 1977 تجارت غیرقانونی شاخ کرگدن تبدیل به یکی بزرگترین معضلات جهانی شده است. صدها هزار کرگدن در آفریقا و آسیا کشته شده اند و فقط تعداد کمی از آنها در مناطق حفاظت شده زندگی می کنند.

شاخ کرگدن دارای مشتری های فراوانی در بازار آسیا و بویژه در کشور چین است. در حالی که برخی از آن برای مقاصد پزشکی استفاده می کنند، برخی دیگر آن را نمادی برای ثروت می دانند.

گفتنی است؛ در سال جاری تاکنون حدود 1000 کرگدن در آفریقای جنوبی کشته شده اند.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۶
چقدر شرور هستند اين بيچارگان بايد ببرنشون بردگي
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۱۰:۴۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
manke badidane in sahneie delkharash gerie kardam bekhoda ensaf nist :hata bacheheivan ra yatim konan>akhe mage vahshaiat be heivan boudane? vallake in ensanha bemarateb vahshitaran..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
کرم؟
Germany
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
واقعا که شاخ کرگدن میخوان چیکار
آخرین اخبار