یاسوج؛

ارتقای سرانه بیمه ورزشی ورزشکاران استان

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان گفت: سرانه بیمه ورزشی ورزشکاران استان کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری ارتقاء یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ جلسه شورای معاونان ورزش و جوانان استان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات هیئت پزشکی ورزشی و راهکارهای لازم برای ارتقای این هیئت برگزار شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان در این نشست خواستار حمایت بیشتر بازرسان این هیئت در بازرسی از باشگاه ها و هیئت های استانی و شهرستانی شد.

غلامپور از ارتقای سرانه بیمه ورزشی ورزشکاران استان در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال 6 هزار ورزشکار در سامانه این هیئت ثبت شده ،2 هزار نفر در حال ثبت هستند و 2 هزار کارت توزیع شده که تا پایان تیرماه ماه ثبت خواهند شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان از افتتاح بخش فیزیوتراپی هئیت استان و یکساله شدن اعتبارکارت های بیمه ورزشی ورزشکاران خبر داد و افزود: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان امسال شاهد افزایش بیمه شدن ورزشکاران خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در این هیئت، خواستار توسعه زیر ساخت ها، افزایش ورزشکاران سازمان یافته و ارتقای هیئت پزشکی ورزشی استان در کشور شد.

محمدتقی علوی راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی را یکی از اقدامات خوب و تاثیر گذار در هیئت پزشکی ورزشی استان برشمرد و از حمایت دستگاه ورزش و جوانان استان از توسعه نرم افزاری و سخت افزاری هیئت پزشکی ورزشی خبر داد.

وی بر انعقاد تفاهم نامه بین دستگاه ورزش و جوانان استان و هیئت پزشکی ورزشی استان تاکید و خواستار ارائه طرح توجیهی هیئت پزشکی ورزشی استان برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.