ثبت نام 280 شرکت تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر، 280 شرکت تعاونی از سراسر استان از طریق سامانه اینترنتی این جشنواره ثبت نام کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ الله نظر شه بخش گفت:  شرکت هادر 21 گرایش در بخش های مختلف همچون کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، مسکن، سهام عدالت، آموزش، حمل و نقل، و تعاونی های دانش بنیانفعالیت می کنند.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد تعاونی های ثبت نام شده درجشنواره به ترتیب در بخش های تامین نیاز صنوف خدماتی، کشاورزی و صنعتی است.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برخورداری از تراز مالی مثبت، وجود کمترین میزان نارضایتی از تعاونی، مدیریت مشارکتی، دارا بودن استاندارد های لازم در ساختار و اداره تعاونی، و برخورداری از حد مطلوب و مناسب خدمات و تولید را از ویژگی های مهم تعاونی ها برای شرکت در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر بیان کرد.

شه بخش همچنین افزود: پس از بررسی های لازم از سوی تیم داوری، تعاونی های برتر از بین تعاونی های شرکت کننده در جشنواره انتخاب و در هفته ی تعاون سال جاری از آنها تجلیل می شود.

 

 

انتهای پیام/ی

 

رقابت تعاونی ها در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار