کرمان؛

هلال احمر کرمان توانمند شود

استاندارکرمان با اشاره به قرار گرفتن این استان در کمربند حادثه خیز و غیرمترقبه، خواستار تقویت این نهاد مردمی در استان کرمان به عنوان پشتیبان جنوب شرق کشور شد.

هلال احمر کرمان توانمند شودبه گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی  در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر، از کرمان به عنوان استانی یاد کرد که در کمربند حاثه خیز و غیرمترقبه قرار دارد و افزود: این امر استان را در شرایط خاصی قرار داده است لذا نهاد مردمی هلال احمر استان کرمان باید تقویت شود.

وی از دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور درخواست کرد تا این نهاد مردمی در استان کرمان به عنوان مرکز پشتیبان جنوب شرق کشور به طور ویژه حمایت و پشتیبانی شود، یادآورشد: جمعیت هلال احمر ثروت های راکدی به صورت هدایای مردمی و وقفیات در اختیار دارد که باید در حوزه های بهداشتی و درمانی به بالفعل تبدیل شوند.

استاندارکرمان از گنج کریمی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان کرمان به عنوان مدیری موفق یاد کرد بدین دلیل برای ادامه خدمت در ستاد مرکزی مسئولیت می پذیرد، تصریح کرد: خوشبختانه در استان کرمان بحران جدی وجود نداشت و بحث سیل نیز طی یکسال گذشته به خوبی مدیریت شد.

رزم حسینی با اشاره به انتصاب "رضا فلاح" به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان، گفت: مدیریت جمعیت هلال احمر نیازمند مدیریت جهادی است.

وی با اشاره به ورود جمعیت هلال احمر به عرصه مقابله با آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی به مثابه زلزله ای است که در زیر پوسته شهر قرار دارد لذا باید اقدامات پیشگیرانه در این خصوص صورت پذیرد.

استاندار کرمان به اجرای طرح "نجات" در دو محله شهر کرمان به صورت پایلوت اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان نیز می تواند پس از بررسی موضوع، یکی از محله های شهر کرمان را در اجرای طرح نجات پذیرا باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار