کرمان؛

دانشجوی کنجکاو گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسائی و دستگیری عامل بارگذاری صفحه جعلی و محتوای نادرست در وبگاه یکی از مراکز آموزشی و دانشگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ محمد رضا فداء گفت: نماینده یکی از مراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی بم مراجعه و در رابطه با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام دانشگاه با آدرس و مشخصات اختصاری این مرکز آموزشی شکایتی را مطرح كرد.
وی افزود: بنابر این شکایت مشخص شد راه اندازی صفحه جعلی در صفحه اصلی دانشگاه و انتشار برخی مطالب صحت دارد و بعضاً اخبار جعلی منتسب به دانشگاه موجب ایجاد مشکلاتی برای برخی از دانشجویان شده است.
سرهنگ فداء بیان داشت: در این راستا کارشناسان پلیس فتا شهرستان با انجام تحقیقات و پی جويی های تخصصی موفق شدند عامل راه اندازی این صفحه جعلی را شناسایی و وی را ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در بازجويی های انجام شده این فرد خود را یکی از دانشجویان این دانشگاه معرفی و علت اين عمل را کنجکاوی و عدم آشنایی با قوانین و مقررات خاص فضای مجازی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی بم گفت: شهروندان به منظور دستیابی به اطلاعیه و بخشنامه های دستگاه های اجرایی و دولتی به پایگاه های خبری رسمی آن ها مراجعه و قبل از انتشار هر مطلبی در فضای مجازی از صحت آن اطمینان حاصل و توجه داشته باشند که قانون مبارزه با جرائم رایانه ای، راه اندازی هرگونه وبگاه و صفحه به نام سایر دستگاه ها و یا سازمان ها بدون هماهنگی با آن ها جرم است.
انتهای پیام/ی

دانشجوی کنجکاو گرفتار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار