کرمان؛

کشف بیش از ۱۰۰كيلوگرم ترياك در كرمان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف 147 كيلو گرم ترياك طی دو عمليات پليسی خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۰كيلوگرم ترياك در كرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ كامبيز اسماعيلي گفت: روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در ايست بازرسی سه راهی راين حين كنترل خودرو های عبوری به يك دستگاه كاميون ولوو كشنده كه از شرق كشور عازم نيشابور بود، مشكوك شدند.

وی افزود: ماموران خودرو را به پاركينگ انتقال داده و طی بازرسی تخصصی به عمل آمده از آن 87 كيلوگرم ترياك را كه به طرز بسيار ماهرانه ای داخل گلگير عقب خودرو جاسازی شده بود كشف كردند.

اسماعيلی در تشريح عمليات ديگر اظهار داشت:مامورين اين پليس با همكاری پليس مبارزه با مواد مخدرشرق تهران از حمل و تردد محموله ای از مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بوسيله يكدستگاه خودرو پژو پارس با خبر شدند و موضوع را به طور ويژه در دستور كارخود قرار دادند.

وی در ادامه بيان كرد:ماموران با يك سری اقدامات اطلاعاتی از تردد خودرو مورد نظر در محور سيرچ-كرمان با خبر شدند و بعد از اعزام به محل مورد نظر مشاهده كردند خودرو حامل مواد مخدر به دليل نامعلومی واژگون شده و راننده آن نيزفوت كرده است.

وی افزود: در بازرسی ماموران از اين خودرو 60 كيلوگرم ترياك كشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان افزود:دراين دو عمليات يك نفر دستگير، دو دستگاه خودرو توقيف كه به همراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از ۱۰۰كيلوگرم ترياك در كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار