سرخه؛

ایجاد حصار برای رهایی از بوی بد در کشتارگاه سرخه

حصارکشی کشتارگاه صوفی‌آباد سرخه با هدف جلوگیری از بوی بد و تجمع حیوانات موذی و سگ‌های ولگرد انجام می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی‌محمد مویدی ‌زاده فرماندار سرخه از بازدیدهای مکرر و شبانه ‌روزی مسئولین این شهرستان از وضعیت بهداشتی کشتارگاه سمنان تیهو خبر داد و گفت : به دلیل شکایات مردمی واصله در خصوص انتشار بوی نامطبوع و همچنین تجمع حیوانات موذی و سگ‌های ولگرد در اطراف کشتارگاه سمنان تیهو در صوفی آباد سرخه، رفع مشکلات بهداشتی، امنیتی این واحد در دستور کار جدی فرمانداری و دستگاه‌های مسئول قرار گرفت.

 

علی‌محمد مویدی ‌زاده از اخطارهای مکرر مسئولان به این این واحد خبر داد و افزود: با توجه به مصوبات جلسه ای که در خصوص رفع مشکلات این واحد تشکیل شد و متعاقب پیگیری‌های فرمانداری و مجموعه ادارات شهرستان سرخه دیوار کشی و حصار کشی این کشتارگاه با هدف جلوگیری از ورورد حیوانات و جلوگیری از تجمع سگ‌های ولگرد در اطراف این کشتارگاه و همچنین رفع مشکلات بهداشتی موجود در این واحد خدماتی آغاز شد.


وی با اشاره به آغاز کار حصارکشی این کشتارگاه واحد تصریح کرد : در حال حاضر طی سه روزی که از آغاز این عملیات می‌گذرد بیش از 400 متر مربع دیوار کشی کشتارگاه انجام شده و در صورت عدم تعطیلی، عملیات اجرایی دیوار کشی و حصارکشی این واحد طی یک ‌ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

 

فرماندار سرخه از قول مساعد مسئولان برای رفع دیگر نواقص این واحد خبر داد و اظهار داشت : قرار است این واحد در خصوص دیگر نواقص و مشکلات بهداشتی که در این واحد مشاهده و نارضایتی مردم منطقه از آن مسجل شده نیز اقدامات لازم را انجام دهد. البته این نواقص با همکاری مسئولان شهرستان و تعامل این واحد با برگزاری جلسات متعدد و بازدیدهای شبانه ‌روزی مستمر تا حدود زیادی برطرف شده و مشکلات محدود باقیمانده نیز در آینده به صورت کامل برطرف خواهد شد.

 

مویدی زاده با اشاره به این که بررسی وضعیت واحدهای صنعتی،تولیدی و همچنین کشتارگاه‌ها از سوی مسئولین شهرستان به صورت مستمر و شبانه‌ روزی بررسی و پایش می‌شود، افزود : همه اقدامات انجام شده باید در جهتی باشد که رضایت‌ مندی مردم فراهم شود و لذا این مهم تا حصول نتیجه تداوم خواهد داشت.


انتهای پیام / ذ


حصار کشی کشتارگاه سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.