مشهد؛

صدور پنجاه و یک فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال جاری

پنجاه و یک فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال نود و شش با سرمایه گذاری دویست و هشتادو دو میلیارد ریال صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سه ماه ابتدایی سال ۹۶ پنجاه و یک فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری دویست و هشتاد و دو میلیارد ریال و اشتغال سیصدو هفتاد نفر در استان صادر شده است.

وی افزود: از کل پروانه‌های بهره برداری صادر شده در این مدت، محصولات فلزی فابریکی با اختصاص هشتاد و نه میلیارد ریال، از کل سرمایه گذاری، بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین تعداد پروانه‌های بهره برداری، در شهر مشهد با تعداد سی و دو پروانه (شصت و دو وهفت دهم درصد کل پروانه ها) و با سرمایه صد و پنجاه و شش میلیارد ریال صادر شده است.

علیرضایی گفت: خراسان رضوی با پنج هزارو پانصدو هشتاد و یک واحد صنعتی فعال و سرمایه گذاری حدود صدو شانزده هزارو هفتصدو هفتادو یک میلیارد ریال و اشتغال حدود صدو هشتاد و چهار هزار نفر از نظر تعداد و اشتغال رتبه سه و از حیث سرمایه گذاری در جایگاه هفت (بعد از استان‌های اصفهان، خوزستان، تهران، مرکزی و آذربایجان شرقی و البرز) قرار گرفته است.

وی افزود: هفت درصد تعداد واحد‌ها، پنج درصد سرمایه گذاری کل کشور و هفت درصد اشتغال صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام//ه. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.