کامیون آتش گرفته در اتوبان وحشت همه را برانگیخت + فیلم

حادثه رانندگی در یکی از بزرگراه‌های کشور چین تبدیل به سوژه داغی برای رسانه‎ها شد.

کامیون آتش گرفته در اتوبان وحشت همه را برانگیخت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  راننده  کامیونی که در حال عبور از این بزرگراه بود، ناگهان در یک لحظه متوجه حضور شعله‌های آتش در قسمت بار خود می‌شود. گویا نقص فنی در قسمت بار، باعث حریق شده و آتشی سوزان به راه انداخته بود. لحظات آنچنان خطرناک و حادثه‌ساز بود که کوچکترین اقدام اشتباهی از سمت راننده ممکن بود منجر به فاجعه‌ای در اتوبان شود. بعلاوه اینکه ادامه مسیر اتوبان به تونلی نسبتا طولانی ختم می‌شد، موضوعی که ابعاد حادثه را وخیم‌تر می‌کرد.

راننده پس از تماس با نیروهای امدادی، متوجه می‌شود که نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی چند کیلومتر جلوتر، پس از تونل قرار دارد، انتظار برای رسیدن نیروهای امدادی زمان‌بر بود و در این فاصله ممکن بود موتور کامیون آتش‌ بگیرد. از طرف دیگر در صورت ادامه مسیر، ممکن بود این انفجار در داخل تونل اتفاق بیفتد که در آن صورت حادثه‌ای وحشتناک‌تر رخ می‌داد؛ ریزش تونل و محبوس شدن تمامی خودورها.

در نهایت راننده، در کمال حیرت و ناباوری، با سرعتی سرسام‌آور به حرکت خود ادامه داده و با کامیون آتشینش از تونل عبور می‌کند. ادامه ماجرا برعهده نیروهای آتش نشانی بود تا اقدامات لازم را برای خاموش کردن شعل های قدرتمند آتش انجام دهند.

 

 
/انتهای پیام
 

 آتش گرفتن کامیون در بزرگراه +فیلم

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
بنظرتون این فیلم همون فوتباله نیس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۵ تير ۱۳۹۶
این که همون فوتباله!!!!!!!!!!!!!!!