امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه های نماز جمعه:

نماز جمعه قرارگاه معنویت و مقاومت است

حجت الاسلام متقی نیا در خطبه های امروز نمازجمعه خرم آباد با اشاره به پنجم مردادماه ، سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه، پایگاه هدایت و رهبری و قطب فرهنگی شهر است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: نماز جمعه قرارگاه معنویت و مقاومت است.

حجت الاسلام متقی نیا در خطبه های امروز نماز جمعه خرم آباد با اشاره به پنجم مرداماه ، سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه، پایگاه هدایت و رهبری و قطب فرهنگی شهر است.

وی جایگاه نمازجمعه را معنوی و با ارزش عنوان کرد و گفت: این جایگاه از نظر عبادی و سیاسی هدایتگر اخلاق است.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: آغاز این هفته با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود که روز دختر نام دارد و انتظار می رود مسئولان با برنامه ریزی هر چه بهتر برنامه های شاد و معنوی خوبی برای مردم جامعه اجرا کنند.

وی درادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد و نام شهداء گفت: عملیات مرصاد نقطه طلایی پیروزی اسلام بر کفر و پایان توهم نفاق منافقین بود که نتیجه آن را امروزه به صورت دریوزگی و گدایی منافین در بلاد کفر می بینیم.

حجت الاسلام متقی نیا تشییع شهدای جاویدالاثر و گمنام را نسیمی معنوی از جانب شهداء دانست و گفت: پیام این شهداء فراموش نشدن اهداف، آرمان و راه شهداست.

امام جمعه موقت خرم آباد درادامه با اشاره به قدرت ایران در منطقه گفت: براساس اظهار نظرهای آمریکا، استراتژی منطقه، براندازی نظام و تضعیف و مهار قدرت ایران در منطقه تعریف شده است ولی به لطف الهی، طرح های راهبردی موفق ایران اسلامی برای حفظ ثبات کشور و ثبات منطقه، قدرت بیش از پیش ایران را رقم زد.

وی در پایان به روز ملی کارآفرینی و مهارت اشاره کرد و گفت: توجه جدی به آموزش فنی و حرفه ای برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیار موثر و در ایجاد انگیزه برای خدمت به مردم، تاثیر گذاراست.

انتهای پیام / د

اتحاد و پیوند مردم و نظام راه مقابله با دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار