مشهد؛

نیاز اورژانسی مدارس تربت جام به مرمت و بازسازی

مدارس تربت جام به مرمت و بازسازی نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدغلامرضا بهرام پور رئیس آموزش و پرورش تربت جام در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسه این اداره برگزار شد با اشاره به فضا‌های فرسوده آموزشی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم آموزش و پرورش بازسازی و مرمت مدارس می‌باشد که برای بهره برداری در آغاز سال تحصیلی جدید ۷۴ مدرسه نیاز اورژانسی به مرمت و بازسازی دارد.

وی افزود: از مجموع ۴۰۲ واحد آموزشی تعداد ۱۰۸ مدرسه دونوبته برگزار می‌شود که ۵۷ مدرسه درشهر و االباقی روستایی می‌باشد که از استاندارد‌های آموزشی عقب هستیم.

وی با اشاره به سیل مراجعان تحصیل کرده به آموزش و پرورش برای اشتغال گفت: آموزش و پرورش بنگاه کاریابی تحصیل کرده‌ها نیست و هیچ تعهدی نداشته و پذیرش باید روند قانونی خود را سپری کند.

رئیس آموزش و پرورش تربت جام افزود: پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ آزمون استخدامی کشوری می‌باشد که سال گذشته در سطح استان ۷۳۰ نفر پذیرش شده اند و صرف داشتن مدرک دردی از بیکاران دوا نمی‌کند و در حال حاضر این نهاد نمی‌تواند راهی برای تولید اشتغال ایجاد کند.

بهرامپور با اشاره به راهکار‌های اشتغالزایی گفت: آموزش فنی حرفه‌ای تنها راه کاهش بیکاری درجامعه است که آموزش و پروش همایش‌های توجیهی برای مدیران مدارس، اولیاء و دانش آموزان برای تبیین رشته‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌کند.

انتهای پیام// س.ج
 
 
 

آموزش فنی حرفه‌ای تنها راه کاهش بیکاری درجامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.