اردبیل؛

آغاز طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی در اردبیل

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل از آغاز طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایرج نقی پور، مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: طرح اردوی ملی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز از فردا در اردوگاه مقدس اردبیلی آغاز می‌شود.

وی افزود: اردوی طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی از فردا با پذیرش ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و بسیجی در اردوگاه مقدس اردبیلی با حضور مسوولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین آغاز می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل با اشاره به اینکه بخش برادران هم بلافاصله با اتمام اردوی طرح یاوران ولایت بخش خواهران درهمین مکان آغاز می‌شود افزود: ۱۵۰ دانش‌آموز دختر و ۱۵۰ دانش‌آموز پسر از سراسر استان اردبیل به عنوان فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی مدارس نواحی نوزده گانه استان اردبیل در این اردوی 10 روزه تربیتی و فرهنگی طرح یاوران شرکت می‌کنند.

نقی پور با ابراز امیدواری از برگزاری طرح یاوران ولایت سال گذشته افزود : اردوی طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل امسال متفاوت‌تر از سال گذشته بصورت باشکوه و با برنامه‌های مفرح و تربیتی و فرهنگی به مدت ۵ روز در هر بخش از خواهران و برادران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ح

طرح یاوران ولایت با حضور 300 دانش آموز آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.