شیراز؛

راه اندازی ۲ بیمارستان صحرایی در نقاط محروم فارس

۲ بیمارستان صحرایی در نقاط محروم استان فارس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحمید اسماعیلی رئیس بسیج سازندگی فارس از راه‌اندازی ۲ بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: این امر با نیازسنجی و اعزام تیم‌های تخصصی و تک تخصصی به مناطق محروم استان فارس انجام می‌شود و جزء فعالیت‌های مشترک بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی است.


وی افزود: بیمارستان صحرایی در هر فضائی در کمتر از ۲۴ ساعت برپا می‌شود و شامل اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و اتاق استراحت بیماران است.


اسماعیلی ادامه داد: اصل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سنجش توان کادر پزشکی در لحظات بحرانی است به همین دلیل مکان راه‌اندازی بیمارستان‌ها و زمان آن نیز هنوز مشخص نشده است.


وی از امضای تفاهم‌نامه با آستان قدس رضوی خبر داد و اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای با آستان قدس رضوی امضا شده و از آنجا که تولیت آستان قدس اعتقاد دارد امام رضا (ع) متعلق به همه ایران است، با این تفاهم‌نامه تلاش می‌شود به نقاط محروم استان فارس کمک شود.


رئیس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه کمک‌هایی که توسط آستان قدس انجام شده در راستای توزیع سبد‌های حمایتی، حمایت از گروه‌های جهادی، اجرای طرح‌های عام المنفعه است، تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که براساس این تفاهم‌نامه انجام می‌شود، اعزام افراد به مشهد است با این شرط که سن فرد بالای ۴۰ سال و آیتم‌های خاصی داشته باشد و تاکنون به مشهد نرفته باشد.
انتهای پیام/ر

امضای تفاهم‌نامه بسیج سازندگی فارس با آستان قدس رضوی جهت کمک به نقاط محروم استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.