اردبیل؛

ایجاد 2 کمپ قایقرانی در اردبیل

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: با پیگیری انجام یافته با فدراسیون 2 کمپ قایقرانی در استان اردبیل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرتضی قاطع، رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام یافته با فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب تلاش برای ایجاد کمپ قایقرانی در استان اردبیل با جدیت ادامه دارد.

وی به همراه نماینده شرکت "مکین دریا " سازنده اسکله قایقرانی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل قابلیت‌ها و ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلفی دارد که اگر بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم به طور حتم رشد استان بسیار سریع‌تر اتفاق خواهد اتفاد.

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل با اشاره به ایجاد کمپ قایقرانی در دریاچه شورابیل گفت: دریاچه شورابیل با ظرفیتی که دارد می‌تواند مکان مناسبی برای ایجاد کمپ تیم‌های ملی در هر رشته‌ای باشد که به همین منظور هم‌اکنون تلاش برای ایجاد کمپ قایقرانی در استان اردبیل ادامه دارد و در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

قاطع همچنین از ایجاد کمپ دیگری بر روی رودخانه بالیقلوچای اردبیل اشاره کرد و افزود: با توجه به در خواست ورزشکاران و استقبال زیاد جوانان از رشته مفرح و شاد کاناپولو این کمپ را نیز در این رودخانه ایجاد خواهیم کرد.

زارعی نماینده شرکت " مکین دریا " نیز در ادامه اظهار کرد: این شرکت آماده همکاری در خصوص ساخت اسکله در دریاچه شورابیل و رودخانه بالیقلوچای اردبیل است و طبق قراردادی که با فدراسیون قایقرانی دارد 40درصد از اعتبارات را برای ایجاد اسکله و یک زمین کاناپلو هزینه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ح

ایجاد کمپ قایقرانی در دریاچه شورابیل اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.