انجام طرح‌های ترافیکی منطقه سپاد؛

زمینه ساز اشتغال زایی و افزایش خدمت رسانی به مردم

تسهیل در عبور و مرور منطقه سپاد و گسترش حمل و نقل عمومی بویژه قطار شهری در دستور کار این شرکت قرار دارد.

زمینه ساز اشتغال زایی و افزایش خدمت رسانی به مردمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سعید حسین پور مدیرعامل شرکت سپاد خراسان طی نشستی با رئیس سازمان ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به حضور گسترده زائران و شهروندان در منطقه و ایجاد برخی معضلات ترافیکی گفت: منطقه سپاد نیازمند بازنگری و مطالعات لازم در خصوص مسائل ترافیکی است تا مردم بتوانند از حداکثر ظرفیت‌ها و خدمات گردشگری منطقه بهره‌مند شوند.

وی نصب تابلو‌های ترافیکی جدید و اصلاح مسیر تردد خودرو‌های سبک و سنگین را از نیاز‌های منطقه برشمرد افزود: منطقه سپاد دارای بیش از ۶۰ هزار مترمربع پارکینگ‌های طبقاتی و ۴۰ هزار مترمربع پارکینگ‌های مسطحاتی است که در مجموع پتانسیل پارک بیش از ۵ هزار خودرو را فراهم آورده است.

مدیرعامل سپاد زیرساخت‌های این منطقه را در حوزه گردشگری و خدمت به شهروندان بسیار مناسب برشمرد و افزود: اگر تلاش و دقت نظر مسئولان در حل معضلات ترافیکی منطقه شتاب گیرد می‌تواند نوید بخش مسیری توأم با پیشرفت و سازندگی برای خدمت به مردم با افزایش اشتغال زایی و توسعه شهر مشهد باشد.

حسین پوربه تلاش‌های سپاد در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی و احداث پل غیر هم سطح اشاره کرد و افزود: سپاد پیشرفت‌های خوبی در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی داشته است که در حال توافق نهایی با شهرداری مشهد است.

وی هزینه‌های سپاد در بازگشایی این مسیر را قابل ملاحظه توصیف کرد و گفت: اولویت سپاد در سرمایه گذاری و پیاده سازی پروژه‌های ترافیکی و تسهیل عبور و مرور در راستای خدمت به مردم و مراجعه کنندگان به منطقه است.

مدیرعامل سپاد در ادامه افزود: علی رغم سرمایه گذاری کلان و رو به رشد بخش خصوصی در منطقه نمونه گردشگری سپاد نیازمند توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های گردشگری با همراهی بخش‌های مختلف بویژه خدمات شهری و ترافیک و حمل و نقل عمومی هستیم.

وی همچنین بر لزوم ارتباط خطوط قطار شهری به منطقه سپاد تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم مراجعه کنندگان منطقه سپاد و توجه به مراکز گردشگری شهر به واسطه حفظ سطح اشتغال زایی و درآمدی که عاید شهر می‌کند نیاز است برنامه ریزی جدی در خصوص اتصال منطقه به خطوط قطار شهری مشهد اندیشیده شود.

انتهای پیام// ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار