روایت خواندنی پرویز پرستویی از "نیل آرمسترانگ"

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روایتی جالب از زندگی آرمسترانگ را در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیل آرمسترانگ به گفته خودش آدم احساسی نبوده اما وقتی پایش را روی کره ماه گذاشته با تمام وجود گریه کرده، نه از روی غرور و خوشحالی بلکه وقتی کره زمین به این بزرگی پشت انگشت شَستش پنهان شده است؛ این خلاصه روایتی جالب از زندگی آرمسترانگ، فضانورد مشهور جهان است که پرویز پرستویی آن را در اینستاگرام منتشر کرده است.

نیل آرمسترانگ، فضانورد آمریکایی، نخستین انسانی است که قدم روی کره ماه گذاشت و کره زمین را از فضا دید؛ آرمسترانگ سال 2012 میلادی درگذشت.

پرویز پرستویی نوشت: "من آدم حساسی نيستم، وقتی خانه‌ی والدينم را ترک كردم گريه نكردم ، وقتی گربه‌ام مرد گريه نكردم ، وقتی در ناسا كار پيدا كردم گريه نكردم و حتی وقتی روی ماه پا گذاشتم گريه نكردم!
اما وقتی از روی ماه به زمين نگاه كردم بغضم گرفت با ترديد با پرچمی كه بنا بود روی ماه نصب كنم بازی می‌کردم از آن فاصله رنگ و نژاد و مليتی نبود ما بوديم و یک خانه ‌ی گرد آبی، با خودم گفتم انسانها برای چه میجنگند؟!
انگشت شصتم را به سمت زمین گرفتم و کره زمین با آن عظمت پشت انگشت شستم پنهان شد و من با تمام وجود اشک ریختم! نيل آرمسترانگ"

 

انتهای پیام/

 خاطره آرمسترانگ در اینستاگرام پرویز پرستویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
پرویز پرستویی بازیگر خوبی است
آخرین اخبار