برگزاری آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی هندبال/ پیروزی تیم ملی مقابل تیم سوم لیگ

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال کشورمان امروز به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین مرحله اردو آماده سازی تیم ملی هندبال کشورمان امروز در اصفهان به پایان می رسد و تیم ملی کشورمان آماده حضور در مسابقات سئول کاپ کره جنوبی می شود. پیش از این تیم ملی هندبال کشورمان با هدایت علیرضا حبیبی دو اردوی دیگر به میزبانی شهر های مشکین شهر و تهران به ترتیب با حضور 50 و 25 بازیکن برگزار کرده بود. 

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هم یازدهم مرداد در اصفهان با حضور 18 بازیکن آغاز شد و امروز به پایان می رسد. در این اردو 18 بازیکن حضور دارند و هدف از آن ایجاد هماهنگی های لازم تکنیکی برای حضور در دو مسابقه پیش روی تیم ملی است. به همین منظور در همین اردو تیم ملی هندبال کشورمان یک بازی دوستانه مقابل سپاهان برگزار کرد که با نتیجه 28 بر 22 به برتری رسید.

برگزاری آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی هندبال /پیروزی تیم ملی مقابل تیم سوم لیگ 

تیم ملی هندبال مردان ایران قرار است با 16 بازیکن عازم کره جنوبی شود تا در تورنمنت سئول کاپ با تیم های تونس و کره جنوبی مسابقه بدهد. این مسابقات از 19 مرداد آغار می شود و تا 25 مرداد هم ادامه دارد. 

شایان ذکر است که ادامه اردوی تیم ملی هندبال کشورمان از 14 تا 18 مرداد در تهران پیگیری می شودو پس از آن تیم ملی راهی کره جنوبی می شود.

انتهای پیام / 

 

اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار