رجبی : برای پرداخت بدهی ها نه زمان داریم نه بودجه!/تیمی از لیگ هندبال انصراف نداده است

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت : فدراسیون با مشکلات مالی رو به رو است و امیدوارم مسئولان برای رفع این مشکلات به ما کمک کنند.

رجبی : برای پرداخت بدهی ها نه زمان داریم نه بودجه!/تیمی از لیگ هندبال انصراف نداده استمحمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ، در خصوص مشکلات مالی موجود برای فدراسیون هندبال بیان داشت : یک سری بدهی های خارجی و داخلی داشتیم که به دلیل اعزام نشدن تیم هایمان فدراسیون آسیایی برای ما جریمه هایی در نظر گرفته بود و برای ما خطر تعلیق داشت به همین دلیل پرداخت آن ها اهمیت زیادی داشت .

رجبی ادامه داد : بدهی به داوران ما هم از سال 90 پرداخت نشده بود و باید پرداخت میشد به همین دلیل تلاش کردیم این کار را انجام دهیم زیرا داوران از ابزار های ما هستند و اگر بخواهیم مسابقاتمان را برگزار کنیم نیاز به پرداخت بدهی هایمان داریم به همین دلیل نزدیک به 60 درصد از این مبالغ را پرداخت کردیم تا مشکلی به وجود نیاید .

فدراسیون برای پرداخت بدهی ها نه زمان دارد نه بودجه!

متاسفانه نه زمان کافی و نه بودجه کافی برای پرداخت بدهی هایمان داریم ولی تمام تلاشمان را انجام می دهیم که این مشکلات بر طرف شود و سد  راه فدراسیون نشوند.

او افزود: رحیمی با وجود این مشکلات تلاش کرده تا بدهی ها پرداخت شود و مطمئنا در آینده هم به تلاش خود ادامه می دهد تا مشکلات هندبال برطرف شود. همچنین   با وزارت ورزش و جوانان صحبت داشته ایم تا به ما کمک کنند . امیدوارم این اتفاق رخ دهد  و موانع از مقابل ما کنار برود.

 

برنامه های زیادی برای تیم ملی در نظر داریم

مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال عنوان کرد : دومین مرحله اردوی تیم ملی خوشبختانه به خوبی با حضور همه بازیکنان و ل‍ژیونر ها پیگیری شد این اردو سرایط بسیار خوبی بود و پیش درآمدی برای دیگر برنامه هایی است که برای تیم ملی در نظر داریم .

او افزود: چند اردوی دیگر برای تیم ملی در نظر داریم همچنین برنامه هایی برای حضور تیم ملی کشورمان در تورنومنت های مختلفی نظیر تونس و کره جنوبی را داریم تا تیم ملی را با آمادگی بالایی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم .

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در خصوص دیگر تورنومنت های پیش روی تیم ملی بیان داشت : حضور تیم ملی در دو تورنومنت قطعی است . همچنین دعوت نامه هایی هم برای حضور در دیگر تورنومنت ها دریافت کردیم که در حال بررسی آن ها هستیم و در صورتی که این تورنومنت ها بتواند به تیم ملی کمکی بکند تیم را به آن جا می فرستیم .

 

برنامه های لیگ با تیم ملی تداخلی ندارد

رجبی در پاسخ به این سوال که ایا برنامه های تیم ملی با لیگ تداخلی دارد یا خیر اظهار داشت: خوشبختانه برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و برنامه را به گونه ای تنظیم کردیم که هیچ کدام از برنامه های تیم ملی با لیگ برتر تداخلی نداشته باشد همچنین تلاش کردیم تمام روز هایی را که فدراسیون جهانی به عنوان روز مسابقات قرار داده است را برای تیم ملی  تمرین و یا مسابقه در نظر بگیریم .

ملی پوش سابق هندبال کشورمان در مورد حضور نفت و گاز گچساران در جام باشگاه های جهان و تداخل برنامه های مسابقات این تیم با لیگ عنوان داشت: ابتدا جا دارد برای تیم هندبال نفت و گاز گچساران آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم این تیم بتواند با تمام قدرت در مسابقات جام باشگاه های جهان ظاهر شود و نماینده خوبی برای هندبال ما باشد .

او افزود : برنامه مسابقات عوض نمی شود و تنها بازی این تیم به تعویق می افتد . متاسفانه برنامه مسابقات جام باشگاه های هندبال تاریخ مشخصی نداشت و تنها ما به صورت حدودی از تاریخ برگزاری این مسابقات اطلاع داشتیم به همین دلیل در برنامه ریزی هایمان نتوانستیم به طور دقیق برای این مسابقات زمان خاصی در نظر بگیریم.

 

تیمی از مسابقات لیگ برتر هندبال انصراف نداده است

محمد رضا رجبی درباره جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان و آقایان گفت:خوشبختانه جلسه هماهنگی لیگ برتر آقایان و بانوان برگزار شده است و تمام تیم ها در این جلسه حاضر شدند .

او افزود: هنوز تیمی از حضور در مسابقات لیگ انصراف نداده است . همچنین با وجود آن که تیم های زیادی امسال خواهان حضور در مسابقات لیگ هستند ما به دلیل برنامه های پیش رو نمی توانیم مسابقات با حضور بیش از 10 تیم برگزار کنیم .

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان درباره بدهی تیم ها به بازیکنانشان و راه کار فدراسیون برای مقابله با این اتفاق اظهار داشت :مشکلات مالی در همه رشته ها وجود دارد اما صحبت هایی صورت گرفته است که کمک هایی را انجام دهیم . مشکلات اقتصادی گریبان گیر همه است اما ما تلاش می کنیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که مشکلی به وجود نیاید.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص مشکلات مالی موجود برای فدراسیون هندبال بیان داشت : یک سری بدهی های خارجی و داخلی داشتیم که به دلیل اعزام نشدن تیم هایمان فدراسیون آسیایی برای ما جریمه هایی در نظر گرفته بود و برای ما خطر تعلیق داشت به همین دلیل پرداخت آن ها اهمیت زیادی داشت .

رجبی ادامه داد : بدهی به داوران ما هم از سال 90 پرداخت نشده بود و باید پرداخت میشد به همین دلیل تلاش کردیم این کار را انجام دهیم زیرا داوران از ابزار های ما هستند و اگر بخواهیم مسابقاتمان را برگزار کنیم نیاز به پرداخت بدهی هایمان داریم به همین دلیل نزدیک به 60 درصد از این مبالغ را پرداخت کردیم تا مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام /    

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار