پارسایی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تشکیل دو کمیته‌ مجزا برای بررسی نحوه برگزاری تحلیف و برنامه وزرای پیشنهادی

سخنگوی فراکسیون امید از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نحوه برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور خبر داد.

دو کمیته‌ مجزا برای بررسی نحوه برگزاری تحلیف و برنامه وزرای پیشنهادی تشکیل شدبهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز (یکشنبه 15 مرداد ماه) صبح فراکسیون متبوع خود گفت: بحث کابینه دوازدهم در جلسه امروز صبح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرار شد، سه‌شنبه که رئیس‌جمهور به طور رسمی لیست اعضای کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی می‌کند این بحث‌ها به صورت تخصصی‌تر پیگیری شود.

نماینده مردم شیراز اظهار داشت: البته یک سری از وزرا که گویا تغییر نکرده‌اند برای نمایندگان شناخته شده هستند و فراکسیون امید هم نظر خود را نبست به‌ آنها اعلام کرده است.

پارسایی تأکید کرد: ‌در رابطه با دیگر وزرای پیشنهادی هم کمیته‌ای تشکیل شده تا اطلاعات و برنامه آن‌ها را جمع‌آوری و به فراکسیون تحویل دهد، فراکسیون امید در نهایت براساس شاخص‌های تعریف شده خود بر روی این وزرا نظر خواهد داد.

سخنگوی فراکسیون امید در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا تاکنون از لیست نهایی کابینه اطلاع پیدا کرده‌اید، بیان داشت: ما هم درباره کابینه دوازدهم در حد اخبار غیررسمی منتشره در فضای مجازی اطلاع داریم لذا ترجیح می‌دهیم بعد از معرفی رسمی وزرای پیشنهادی اظهارنظر کنیم، اگر همان وزرای مطروحه در فضای مجازی صحیح بود روز گذشته رئیس جمهور آن را به هیئت رئیسه تحویل می‌داد.

وی با بیان اینکه شاید اعضای فراکسیون امید بر روی وزرا پیشنهادی نظرهای متفاوتی داشته باشند اما قطعا آرا براساس تصمیم فراکسیونی خواهد بود، افزود: همه اعضا به این تصمیم جمعی پایبندند و در صحن مجلس نسبت به وزرای پیشنهادی طبق همان نظر فراکسیون امید اعلام نظر می‌کنند.

پارسایی تاکید کرد: در صورت نیاز از وزرای پیشنهادی هم برای حضور در فراکسیون امید دعوت خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از تشکیل کمیته‌ای به ریاست وکیلی نماینده مردم تهران در فراکسیون امید خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است، این کمیته نحوه برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور را مورد ارزیابی قرار داده و گزارش جامعی را به فراکسیون تحویل دهد.

انتهای پیام/

تشکیل کمیته‌ای در فراکسیون امید برای بررسی وزرای پیشنهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار