یکی از خیران چالوسی ۲۰۰ میلیون ریال برای تهیه جهیزیه هشت نفر از نوعروسان تحت حمایت اهدا کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی مدیر کمیته امداد چالوس با بیان اینکه این نهاد جهت تسهیل در امر ازدواج مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می‌کند، گفت: به پنج نفر از نوعروسان کمک هزینه خدمات ازدواج به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال از سوی کمیته امداد در سه ماهه امسال پرداخت شد.


وی با اشاره به اینکه فراهم شدن بستر مناسب برای ازدواج فرزندان مددجو و کمک به آن‌ها جهت شروع زندگی مشترک یکی از برنامه‌های این نهاد است، افزود: کمیته امداد جهت توانمند سازی مددجویان کمیته امداد ، خدماتی مانند کمک هزینه ازدواج، تسهیلات اشتغال، مسکن ارائه می‌دهد.


مدیر کمیته امداد چالوس با اشاره به اینکه ۱۳ نفر از مددجویان در این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، گفت: امیدواریم با مشارکت خیران و مردم نیکوکار این افراد روانه خانه بخت شوند.


قمی با بیان اینکه یکی از خیران چالوسی ۲۰۰ میلیون ریال برای تهیه جهیزیه هشت نفر از نوعروسان تحت حمایت کمک کرده است، گفت: این خیّر نسبت به پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون ریال برای مدت یکسال به چهار نفر از ایتام تحت حمایت به پیشنهاد خود متعهد شده است.


وی با اشاره به اینکه ۳۳۶ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: این افراد از حمایت مادی و معنوی دو هزار و ۲۴۰ نفر از حامیان و خیران بهره‌مند هستند.


وی گفت:  حامیان و خیران چالوسیدر سه ماهه نخست امسال   ۷۳۹ میلیون و ۲۱۲ هزار ریال به ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان کمک کردند.


وی با بیان اینکه ۳۸ نفر از ایتام دراین شهرستان از بیمه آتیه بهره‌مند هستند، افزود: پرداخت بیمه آتیه با جلب رضایت حامیان طرح اکرام ایتام و همچنین جذب حامیان و خیران جدیدی که تمایل به همکاری در این زمینه را دارند، اجرا می‌شود.


سه هزار و ۳۰۸ چالوسی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ

تامین جهیزیه نوعروسان با حمایت و مسارکت خیران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.