اصفهان؛

سپاه در امر دستگیری متهمان میهمانی مختلط در اصفهان ورود نکرده است

روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان اعلام کرد: سپاه به موضوع دستگیری 64 دختر و پسر در یک میهمانی مختلط در اصفهان ورود نکرده و این دستگیری ازسوی نیروی انتظامی انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح الله حکیمی فرد ' مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الزمان دیشب باانتقاد از انتشار اخباری مبنی دستگیری این افراد توسط سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت: حکم قضایی برای این اقدام توسط نیروی انتظامی اخذ شده و دستگیری نیز ازسوی همین نیرو انجام شده است.

روز چهارشنیه اخباری مبنی بر دستگیری شرکت کنندگان در یک میهمانی مختلط در اطراف شهر اصفهان در برخی رسانه ها منتشر شد .

در این خبر آمده بود: سربازان گمنام امام زمان ( عج ) سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی استان اصفهان  ( سه شنبه ) با دریافت دستور مقام قضایی و در عملیاتی اقدام به دستگیری 64 نفر از دختران و پسران در استخر پارتی‌ در اطراف شهر اصفهان کردند.
در این خبر بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفته شده بود مقداری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شده و پرونده توسط مقام قضایی در حال رسیدگی است.

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان در ادامه واکنش خود به این خبر افزود: ما از انتشار این خبر که سپاه را عامل دستگیری عنوان کرده متعجب شدیم و تاکید می کنیم که این نهاد در این دستگیری ورود نکرده و تنها در شناسایی افراد همکاری داشته است.

از طرفی مسئول روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان نیز گفت: در صورت نیاز به تایید یا رد خبر مذکور، از سوی دستگاه قضایی استان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری متهمان میهمانی مختلط در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.