«فصل نرگس» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران، نقد و بررسی می‌شود.

«فصل نرگس» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهنگسرای ارسباران این هفته در میز نقد خود، میزبان عوامل فیلم سینمایی فصل نرگس است. جلسه نقد و اکران این فیلم سینمایی روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

فیلم «فصل نرگس» با نگاهی انسان‌دوستانه، قصه ای امیدبخش را از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت به شيوه‌ای متفاوت به تصوير كشيده است.

فیلم روایت عاشقانه‌ای از زندگی آدم های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خودمحوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می‌کنند.

نگار آذربایجانی (نویسنده و کارگردان)، سحر صباغ سرشت (تهیه کننده)، یکتا ناصر (بازیگر)، تورج منصوری (مدیر فیلمبرداری)، حسین خطیبی (روانشناس)، سحر عصر آزاد (منتقد) و کورش جاهد (کارشناس سینما) مهمانان چهارصد و چهل و دومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌ 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

نقد فیلم نگار آذربایجانی در فرهنگسرای ارسباران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.