زمان سیر حمل و نقل کانتینر از بندرعباس به ابومسلم در سال جاری از ۵۲ ساعت به ۳۴ ساعت کاهش یافته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  محمد هادی ضیایی مهر مدیر کل راه آهن خراسان گفت: با برقراری قطار باری برنامه‌ای و مستقیم از بندرعباس به مقصد خراسان شاهد کاهش ۳۵ درصدی در زمان سیر حمل و نقل کانتینر از بندرعباس به ابومسلم در ۴ ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه راه آهن جمهوری اسلامی ایران حق دسترسی به شبکه ریلی را برای حمل کانتینر به صفر رسانده، از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ هزار تن کانتینر که حامل قطعات خودرو ایران خودرو خراسان بوده است، از بندرعباس به مقصد ایستگاه ابومسلم حمل گردیده که شاهد رشد چشم گیر ۲۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بوده ایم.

وی با اشاره به شرایط موجود گفت:: با افزایش تعاملات با ایران خودرو خراسان و شرکت مالک واگن و برقراری جلسات مشترک و همچنین انجام تغییرات فنی از قبیل: تغییر در مسافت‌های پست بازدید، بدنبال بهبود بیش از پیش شرایط موجود می‌باشیم.

مدیر کل راه آهن خراسان ضمن تشریح مزایای حمل و نقل کانتینری مهم‌ترین آن‌ها را سهولت در انجام عملیات تخلیه و بارگیری، درب به درب بودن حمل، کاهش هزینه‌ها از قبیل: هزینه‌های گمرکی، بیمه و حمل و نقل و کاهش خسارات ناشی از شکستگی، خراب شدن و یا سرقت برشمرد

انتهای پیام // ف. ح 
 

 

 

10هزار تن کانتینر از بندرعباس به مقصد ایستگاه ابومسلم از ابتدای امسال حمل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.