73 وسیله نقلیه متخلف در کرمان راهی پاركينگ شدند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: طی 48 ساعت گذشته 73 دستگاه وسایل نقلیه متخلف در شهر کرمان توقيف و روانه پاركينگ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ علی کشاورزی گفت: طرح ارتقای امنيت اجتماعی و ساماندهی موتورسیکلت ها به منظور جلوگيری از بروز تخلفات در سطح شهر کرمان توسط يگان های تابعه این فرماندهی در حال اجراست.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در همين راستا مأموران انتظامی در 48 ساعت گذشته طرح برخورد با وسايل نقليه را با هدف برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمان نواميس در سطح شهر کرمان اجرا كردند.
وی تصریح کرد: در اجرای اين طرح ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پيش تعيين شده موفق شدند 45 دستگاه موتورسیکلت و 28 دستگاه خودرو مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم می كردند توقيف كنند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: این تعداد موتورسیکلت توسط مأموران کلانتری های سطح شهر و یگان امداد کرمان توقیف شده اند.
کشاورزی گفت: ما برای پيگيری و كشف جرايم نياز مبرم به اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها داريم و مردم اگر افزايش امنيت اجتماعی را می خواهند بايد در اينگونه طرح ها حداكثر مشاركت را داشته باشند.
انتهای پیام/ی

73 وسیله نقلیه متخلف در کرمان راهی پاركينگ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار