معروف:تجربه بازيكنان به ما كمك كرد/ چين از خوب هاى آسيا است

كاپيتان تيم ملى واليبال ايران گفت: امروز شرایط میزبانی به سود ما بود و تجربه بازیکنان به کمک ما آمد.

معروف:تجربه بازيكنان به ما كمك كرد/ چين از خوب هاى آسيا استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعيد معروف در پايان ديدار تيم ملى واليبال ايران مقابل چين و كسب پيروزى در اين مسابقه گفت: مانند بازی روز گذشته شروع خوبی داشتیم، اما بازهم در ست دوم کمی مشکل پیدا کردیم.

معروف خاطر نشان كرد: چین از تیم های خوب آسیا است و اکثر بازی‌ها ما با این تیم 5 سته شده است. خوشبختانه امروز شرایط میزبانی به سود ما بود و تجربه بازیکنان به کمک ما آمد. در مجموع فکر می کنم مسابقات والیبال را خوب شروع کردیم و امیدوارم این روند تا روز پایانی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: اردبیل تجربه میزبانی مسابقات زیر 23 سال آسیا را هم داشته است و این بار هم شرایط میزبانی خوبی را فراهم کرده است. در مجموع فکر می‌کنم شرایط برای برگزاری این مسابقات در اردبیل به خوبی ایجاد شده است. متاسفانه اردبیل در لیگ برتر ایران تیم ندارد و نمی‌توانیم تجربه بازی در لیگ به میزبانی اردبیل را تجربه کنیم.

وى افزود: تاکنون مردم اردبیل حمایت خوبی از ما کرده‌اند و البته ما هم با بازی‌های خوب خود و پیروزی هایی که کسب کردیم جواب حمایت‌های آنها را داده‌ایم. امیدوارم اردبیل بتواند در لیگ برتر والیبال تیمداری کند تا بازهم بتوانیم مقابل این تماشاگران بازی کنیم.

انتهاى پيام/

رضايت كاپيتان تيم ملى واليبال از عملكرد يارانش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار