والیبال انتخابی قهرمانی جهان – اردبیل،

دراگان: بازیکنان جوان باید پتانسیل‌شان را نشان دهند/ روند خوبی را طی می‌کنیم

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوانی مانند معنوی نژاد و سال‌افزون باید پتانسیل خودشان در مسابقات نشان دهند.

دراگان کوبیوسفکی، مربی تیم ملی والیبال ایران و دستیار ایگور کولاکوویچ، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند کاری تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال انتخابی جهان گفت: تلاش کردیم با ترکیبی متفاوت به مسابقات انتخابی قهرمانی جهان پا بگذاریم تا در صورت امکان بتوانیم از توانمندی بازیکنان جوان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جهان بستر خوبی است تا بازیکنان جوان مانند محمدجوادمعنوی‌نژاد و فرهاد سال‌افزون توانمندی خود را نشان دهند. اگر آن‌ها بتوانند پتانسیل خودشان را نشان دهند به این معناس که تیم ملی والیبال ایران آینده درخشانی دارد و می‌تواند روی عملکرد بازیکنان جوانش حساب کند.

دستیار کولاکوویچ در ادامه افزود: تیم ملی ایران بعد از لیگ جهانی والیبال تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشت و بر اساس برنامه منظم پیش می‌رود. روند خوبی را طی می‌کنیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند این روند را متوقف کند.

وی افزود: در تلاشیم بتوانیم مقابل تیم‌ها بزرگ و قدرتمند جهان به میدان برویم و بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم. پیروزی مقابل تیم‌های ضعیف هدف ما نیست و باید فکرهای بزرگتری داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

دراگان در پایان به مسابقات انتخابی جهان اشاره کرد و گفت: این مسابقات فرمول عجیبی دارد و این شرایط را سخت می‌کند اما تمرکز ما روی مسابقاتمان است و تلاش می‌کنیم با تمام توان خود بتوانیم بدون اینکه کارمان به اما و اگر برسد به بلیت مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دستیار کولاکوویچ وضعیت تیم ملی والیبال را تشریح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار