کولاکوویچ: لحظات زيبايى در بازى رقم خورد/بايد مهارت هايمان را تقويت كنيم

سرمربى تيم ملى واليبال ايران گفت: از نتيجه بازى راضى هستم اما بايد مهارت هاى خود را تقويت كنيم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تيم ملى واليبال ايران امروز در دومين ديدار خود در رقابت هاى انتخابى جهان مقابل چين به پيروزى ٣ بر صفر رسيد.

ايگور كولاكوويچ، سرمربى تيم ملى واليبال ايران در نشست خبرى پايان اين مسابقه گفت:از تبریک لوزانو تشکر می‌کنم. به مردم اردبیل هم به دلیل اینکه از ابتدا تا انتها از ما حمایت کردند ممنونم. بازی بسیار سختی بود.

وى افزود:لحظات زیبایی در بازی وجود داشت. گاهی شور و هیجان موجود در بازی موجب شد ما دچار اشتباه شویم و توپ‌های آسانی را از دست بدهیم. می‌توانستیم بازی را آسان‌تر از این هم ببریم، اما به هر حال چین تیم قدرتمندی است و نمی‌توان آنها را دست کم گرفت. من از نتیجه بازی راضی هستم، اما باید بازی بررسی و در برخی مهارت‌ها خودمان را تقویت کنیم.

وی درخصوص اینکه چرا تغییرات کمی در ترکیب تیم ملی ایجاد می‌شود، گفت: من دلیل پرسیدن این سوال را نمی‌دانم! وقتی شاگردانم توانستند بازی را ببرند چرا باید ترکیب را تغییر دهم؟ به بازیکنانم ایمان و اعتقاد دارم و وقتی برنده میدان بودند دلیلی برای تغییر وجود ندارد، چون ممکن است ریسک کرده باشیم و بازنده شویم.

انتهاى پيام/

كولاكوويچ در نشست خبرى چه گفت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
.تشکر .
آخرین اخبار