سه مرکز یادگیری محلی سواد آموزی بزودی در لرستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در شورای پشتیبانی سواد آموزی گفت: سه مرکز یادگیری محلی سواد آموزی بزودی در لرستان ایجاد می‌شود.

دریکوند افزود: در این مراکز در کنار برنامه‌های سوادآموزی مهارت‌های زندگی و سبک‌های فرزند پروری هم به سواد آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ریشه‌ی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کمبود سواد و معلومات اجتماعی دانست و گفت: ما می‌خواهیم به سواد آموزان یاد بدهیم که باید با مسالمت در کنار یکدیگر زندگی کنند و از بودن در کنار همدیگر احساس شادی و نشاط کنند.

دریکوند با قدردانی از همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی لرستان به تفاهم نامه منعقد شده با حوزه معاونت سوادآموزی پایبند بودند و تلاش‌های زیادی هم برای انجام تعهدات خود انجام دادند.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان همچنین به حجم ابلاغی سواد آموزان در سال جدید اشاره کرد و افزود: حجم ابلاغی مناطق و شهرستان‌ها به بخشداران و فرمانداران ابلاغ شده و تکالیف دستگاه‌های اجرایی هم دقیقاً مشخص شده است.

دریکوند با بیان اینکه وظیفه‌ی نهضت سوادآموزی تنها آموزش خواندن و نوشتن نیست گفت: آموزش مهارت‌های زندگی، افزایش اعتماد اجتماعی و افزایش انگیزه‌ی زندگی سالم و اثر بخش از مسئولیت‌های نهضت سوادآموزی است.

 انتهای پیام/ د

مرکز سواد آموزی در لرستان راه اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.