رنجبرزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری:

آوایی قوای مجریه و قضاییه را به خوبی می‌شناسند

نماینده مردم اسدآباد گفت: آقای آوایی قوای مجریه و قضاییه را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند از عهده ایجاد رابطه خوب بین دولت و دستگاه قضا برآیند.

آوایی قوای مجریه و قضاییه را به خوبی می‌شناسندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با سیدعلیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری اظهار داشت: از آموزش و پرورش می‌خواهم که تصویر مقتدرانه از شهید حججی را به عنوان نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران در کتب درسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه وزارت دادگستری یکی از برجسته‌ترین و مهمترین اعضای دولت‌ها محسوب می‌شود، گفت: این وزارتخانه می‌تواند برای پیشبرد اهداف هدف‌گذاری شده دولت در امور مختلف و تلطیف روابط بین قوا مؤثر باشد.

رنجبرزاده ادامه داد: عضو محترم دادگستری در دولت به عنوان یکی از اعضای تیم امنیتی، سیاسی، دفاعی و قضایی باید از یک تعامل و تجربیات و کارآمدی‌ بالایی برخوردار باشد.

موافق وزیر پیشنهادی دادگستری عنوان کرد: دولت‌هایی می‌توانند موفق شوند که فعالیت‌های درونی آن دولت‌ها برای پیشبرد امور منسجم و متحد باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به سوابق ارزشمند آقای آوایی در طول 4 دهه گذشته می‌توانم بگویم که وی می‌تواند از عهده مسئولیت بر آید.

رنجبرزاده خاطر نشان کرد: وی از دادسرا تا عالی‌ترین پست قضایی مسئولیت داشته و از تجربیات لازم و کافی برای اجرای برنامه‌هایش برخوردار است.

موافق وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: وقتی ما به وزیری می‌خواهیم رأی دهیم اول به مسائل فردی و شخصیتی او توجه می‌کنیم و سپس برنامه‌هایی که به مجلس ارائه می‌دهد و سوابق و تجربیاتش. آقای آوایی در سوابق و تجربیات در تمام سطوح توانسته به عنوان مسئولی ممتاز و برجسته بدرخشد.

وی با بیان اینکه آوایی در استان‌های مختلف کار کرده در قوه مجریه به عنوان معاون وزیر کشور، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور حضور داشته بنابراین هم قوه مجریه و هم قوه قضاییه را می‌شناسد.

رنجبرزاده بیان داشت: سعه صدر، اخلاق‌مداری، تجربه و سوابق شغلی متعدد از جمله ویژگی‌های شاخص آقای آوایی است او انسانی آرام، آشنا به مشکلات مردم است و تجربه و تخصص کافی برای رفع مشکلات را دارد.

موافق وزیر پیشنهادی دادگستری با اشاره به اظهارات بیگلری مخالف وزیر پیشنهادی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در جریان هستند که چند ماه پیش در مورد مشکلات پزشکی قانونی در اینجا صحبت شد ما مجوز گرفتیم تا تعداد کثیری پزشک بتواند به استخدام حوزه قضایی درآید.

وی ادامه داد: ما به تعداد کثیری پزشک قانونی نیاز داریم تا مشکلات جامعه را حل کند.

رنجبرزاده خاطر نشان کرد: مشکلات مردم درباره حمل و نقل جنازه‌ها و شهرستان‌های محروم با پیشگیری آوایی مرتفع خواهد شد.

موافق وزیر پیشنهادی دادگستری در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم حضور رحمانی‌فضلی، امیر حاتمی، ظریف و ... تیم منسجمی است که اینها را باید به یکدیگر پیوند داد تا هدف‌گذاری‌های دولت به ثمر بشیند.

انتهای پیام / 

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دادگستری

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار