دامادی در تذکر شفاهی:

برخی وزرا تصور می‌کنند همین حالا انتخاب شده‌اند!/ این چه وضع لابی‌گری است که در مجلس اتفاق می‌افتد

نماینده مردم ساری گفت: متأسفانه وزرای پیشنهادی دولت هر زمان که می‌خواهند وارد مجلس شده و هر زمان که می‌خواهند خارج می‌شوند.

برخی وزرا تصور می‌کنند همین حالا انتخاب شده‌اند!/ این چه وضع لابی‌گری است که در مجلس اتفاق می‌افتدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دامادی نماینده مردم ساری طی تذکری به هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم هر ساعتی که دوست دارند وارد مجلس می‌شوند و هر ساعتی هم که می‌خواهند از مجلس خارج می‌شوند در حالی که آنان باید حداقل این چند روز تحمل کنند و در مجلس بمانند چرا که نمایندگان درباره آنان صحبت می‌کنند در شرایطی که آنان از صحن خارج می‌شوند، اگر نماینده‌ای سوال داشت چگونه به وزیر مربوطه می‌رسد؟

وی ادامه داد: رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور باید از ابتدا تا انتهای جلسه رأی اعتماد در مجلس حضور داشته باشند و شأن مجلس را رعایت کنند.

نماینده مردم ساری گفت: برخی از وزرا تصور می‌کنند که همین حالا انتخاب شده‌اند و به دنبال رأی بالای 200 عدد هستند که اصلا این طور نیست که آنان فکر می‌کنند و هنوز مشخص نیست که چه کسی رأی می‌آورد و چه کسی رأی نمی‌آورد.

دامادی بیان داشت: همچنین باید به برخی از نمایندگان تذکر داد که به اسم مخالف ثبت نام می‌کنند و وقت مخالفان را می‌گیرند اما پشت تریبون موافق صحبت می‌کنند و این چه وضع لابی‌گری است که در مجلس اتفاق می‌افتد در حالی که ما در مجلس قبل شاهد چنین چیزی نبودیم.

علی لاریجانی ضمن تأیید این تذکر اظهار داشت: کاندیدای وزارتخانه‌ها باید در مجلس حضور داشته باشند و مطالب نمایندگان را بشنوند و حضور آنان ضرورت دارد چرا که ممکن است نمایندگان از آنان سوالی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

جزئیات رای اعتماد مجلس به علی ربیعی 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار