اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در دوگنبدان

طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در گچساران آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گچساران گفت: این طرح بخشی از طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی است که به موجب آن جوانان تحصیل کرده دانشگاهی پس از طی کردن فرآیند اتصال به واحد کسب و کار و توافق با کارفرما، می‌توانند دوره کارورزی را به مدت شش ماه در کارگاه ها بگذرانند.

مهدی پور افزود: در این طرح فارغ التحصلان دانشگاهی می توانند در کارگاهها و بنگاههای اقتصادی غیر دولتی در مناطق محروم به مدت 9 ماه کار کنند.

وی گفت: این طرح با هدف فراگیری، ارتقاء مهارت و تخصص فارغ التحصیلان بیکار برای جذب موثر و بهتر در بازار کار اجرایی شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گچساران با بیان اینکه این طرح برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار از مقطع کاردانی تا مقطع دکتری از سوی وزارت کار اجرایی شده است افزود: به فارغ التحصیلان از مقطع کاردانی تا دکتری بین 2 میلیون 700 هزار ریال تا 3 میلیون و 500 هزار ریال پرداخت می شود.

مهدی پور با اشاره به اینکه علاوه بر دانش آموختگان دانشگاهی، «کارفرمایان» و «واحدهای متقاضی جذب کارورز» نیز مخاطبان اجرای طرح کاروزی هستند گفت: در حال حاضر سامانه karvarzi.mcls.gov.ir برای نام نویسی کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است.

وی افزود: دانش آموختگان دانشگاهی گروه سنی 24 تا 32 ساله (که 2سال خدمت سربازی نیز اضافه خواهد شد)در تمام رشته های دانشگاهی غیر از پزشکی برحسب نیاز بنگاه های اقتصادی، خصوصی و تعاونی می توانند به این سامانه مراجعه و نام نویسی کنند

 انتهای پیام/غ

اجرای طرح کار ورزی در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.