برگزاری کمپ اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در مشهد

برای نخستین بار کمپ اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در مشهد برگزار شد.

برگزاری کمپ اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  مهدی روزبهان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی گفت: اعضای تیم ملی بزرگسالان و جوانان دوچرخه‌سواری از روز گذشته در مشهد حضور پیدا کردند و به‌مدت یک ماه در پیست ثامن‌الائمه تمرین خواهند کرد.


وی افزود: تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در بازی‌های آسیایی ترکمنستان در اواخر شهریورماه و تیم جوانان برای شرکت در بازی‌های آسیایی تایلند آماده می‌شوند روزبهان ادامه داد :  یک نفر از خراسان‌رضوی عضو تیم ملی می باشد و همچنین ۱۰ نفر از ورزشکاران جوان خراسانی به‌همراه تیم جوانان در تمرینات حضور دارند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی ادامه داد: فاز نخست خوابگاه پیست ثامن‌الائمه نیز افتتاح شده و در حال حاضر ظرفیت ۲۶ نفر را دارد که برای تکمیل این پروژه نیازمند حدود ۳۰۰ میلیون تومان بودجه هستیم.

روزبهان افزود: پیست ثامن‌الائمه مشهد پتانسیل خوبی دارد و این پیست دارای استاندارد اروپایی از لحاظ فنی است وخراسان‌رضوی در کشور دارای رتبه نخست است، اما هنوز به جایگاه خود در سطح آسیا نرسیده است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی گفت: ساخت پیست دوچرخه‌سواری بی. ام. ایکس در شهرستان خَرو پیشرفت خوبی داشته و به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

انتهای پیام// ف. م.
 
 

 

حضور اعضای تیم ملی بزرگسالان و جوانان دوچرخه‌سواری در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.