لرستان؛

تاکید استاندار بر رفع مشکل پلمپ مدارس غیرانتفاعی لرستان

استاندار لرستان گفت: مشکل پلمپ مدارس غیردولتی در لرستان برطرف شود. ب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بازوند، استاندار لرستان گفت: مدارس غیردولتی ظرفیتی بالقوه در کارآفرینی و اشتغالزایی است و شهرداری ها نباید به بهانه تغییر کاربری اقدام به پلمپ این مدارس کنند.

هوشنگ بازوند با اشاره به اختلاف شهرداری با مدارس غیر دولتی گفت: شهرداری خواستار پرداخت عوارض این مراکز با کاربری تجاری است و به همین علت نسبت به پلمپ برخی از آنها اقدام کرده است.

استاندار لرستان همکاری و حمایت از آموزش و پرورش را وظیفه مدیران برشمرد و گفت: همه باید کمک کنند تا آموزش و پرورش بتواند وظایفش را به درستی انجام دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم گفت: براساس آیین نامه استقرار مدارس غیرانتفاعی، مدارس غیر انتفاعی مانند مدارس دولتی از پرداخت عوارض و تخفیفات معاف هستند، اما اخیرا شهرداری به بهانه تجاری بودن اقدام به پلمپ چند مدرسه غیرانتفاعی کرده است.

خدانظر دریکوند افزود: این مدارس کارکرد آموزشی دارند و موسسان آنها هم حاضر به تغییر کاربری آنها نیستند، زیرا از ارزش ملک آنها کاسته می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: هم اکنون 60 هزار دانش آموز در یک هزار و 627 مدرسه غیر انتفاعی در لرستان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ د

مدارس غیر انتفاعی از پرداخت عوارض هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.