دفاع از میهن امری فطری و الهی است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دفاع از میهن امری فطری،الهی و انسانی است که موجب افتخار انسان ها می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیران وکارکنان وزارت دفاع در استان به مناسبت روز صنعت دفاعی کشور گفت: تاریخ نشان داده که ملت ها به دفاع در برابر دشمن بیشتر از جنگ و غلبه بر دیگر کشورها افتخار می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان  افزود: کار نیروهای مسلح و متخصصان صنایع دفاعی، دفاع از انسانها و گروههای مدافع انسانیت است چرا که به کسانی خدمت می کنند که مایه ی آبروی ملت هستند.

وی گفت:امیدواریم جایگاهی و نقشی برای وزارت دفاع در استان ایجاد شود و انتظار می رود طرحی تنظیم تا این استان از ظرفیت ها ی صنعت دفاعی در اشکال مختلف بهره مند شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: با توجه به توانمندی فرزندان استان ضرورت دارد شعبه ای از صنایع دفاعی در استان راه اندازی شود.

وی گفت: شاغلین نیروهای مسلح در جهت تامین نیازهایشان نباید دغدغه داشته باشند تا بتوانند به عنوان رابطین و مرزداران اقلیمی و ایمانی به وظایفشان عمل کنند.

مدیر ارشد وزارت دفاع در استان گفت: 400مرکز خدماتی و درمانی در استان برای نیروهای زیر پوشش فعال هستند.

محمد نبی براتی افزود: نیروهای مسلح با وفاداری به انقلاب و امام و ارزشها در ابعاد نظامی، فرهنگی، مقابله با دسیسه های دشمنان، سرافراز و مقاوم ایستاده است.

وی گفت: طراحی و تولید ابزار دفاعی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای دفاع از کشور از اولویت های نیروهای مسلح است.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.