امام جمعه موقت سمنان:

توجه دولت به مشکلات مردم ضروری است

امام جمعه موقت سمنان گفت : توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه اولین هفته شهریور ماه 96 در سمنان گفت : موفقیت دولت، موفقیت نظام است لذا همه باید دست در دست دهیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنیم.

 

وی افزود : رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام افراد است چه آنانی که با وی موافق بودند و چه مخالفان او لیکن باید دانست که حضور میلیونی مردم مهر تائیدی به نظام مقدس ایران اسلامی بود از این بابت باید گفت موفقیت دولت، موفقیت تمام نظام است.

 

مهدوی نژاد بیان کرد: همه تلاش کنند تا دولت منتخب مردم در برنامه های خود موفق شود از سوی دیگر دولت نیز باید برخی اولویت های خود را بر مطالبات مردمی بگذارد تا شاهد رفع مشکلات به خصوص در حوزه معیشت مردم باشیم.

 

امام جمعه موقت سمنان همچنین به سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: دولت باید شرایط ازدواج جوانان را تسهیل کند تا شاهد اشاعه گناه در جامعه نباشیم.


وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان گفت: قربان به معنای تقرب جستن به پیشگاه خداوند متعال است و قربانی کردن نیز صرفا به حجاج بیت الله محدود نمی شود و مستحب موکد است که مردم برای رفع نیاز مستمندان قربانی کنند.


انتهای پیام / ه


جزئیات خطبه نماز جمعه هفته اول شهریور ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.