دستگیری دو نفر کلاهبردار و جاعل در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت : دو کلاهبردار و جاعل در شهرستان رفسنجان دستگیر شدند.

دستگیری دو نفر کلاهبردار و جاعل در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان گفت : درپی اعلام شهروندان مبنی بر اینکه دو نفر با جعل عنوان مامور انتظامی و پوشیدن لباس نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می نمایند تیمی از بازررسی این فرماندهی وارد عمل گردید و با انجام کار اطلاعاتی وضمن شناسائی جاعلان، نسبت به دستگیری آنان اقدام و بازداشت گردیدند.


وی افزود : در بازرسی اولیه از این دو نفر برخی وسایل نظامی منجمله لباس نظامی نامه های اداری جعلی از ارگانهای نیروی انتظامی و ... کشف و ضبط گردید.


سرهنگ عباسی گفت : این افراد به این به انحاء مختلف و با جعل نام ادارات مختلف بدون پرداخت وجه از کسبه خرید می نمودند که واحدهای صنفی به تصور اینکه مامور می باشند اجناس خود را به این مامورنماها می دادند و حتی در فضای مجازی نیز خود را مامور معرفی نموده بودند و به این شیوه در سطح شهر کلاهبرداری می نمودند .


وی افزود : تا کنون تعدادی از شهروندان از این افراد شاکی که پرونده تشکیل و در اختیار مقام قضائی قرار گرفته و تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرایم ارتکابی توسط این مجرمین مامورنما همچنان ادامه دارد.


فرماندهی انتظامی رفسنجان در راستای آموزش اقشار جامعه گفت: دربرخورد با افرادی که خودرا مامور هر اداره ای معرفی وخواسته های نامعقول دارند ضمن خواستن کارت شناسائی معتبر مراتب را به پلیس اعلام نمایند.


وی در پایان از مردم خصوصا کسبه خواست کسانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده اند به پلیس آگاهی مراجعه نمایند.


انتهای پیام/س

 

دو نفر کلاهبردار و جاعل در رفسنجان دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار