رکورد پروازهای فرودگاه بین المللی بیرجند شکسته شد

مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: رکورد پروازهای فرودگاه بین المللی بیرجند ،چهارم شهریور ماه با 14 نشست و برخاست از این فرودگاه،شکسته شد.

سلامی،مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: شنبه چهارم شهریور ۹۶ در فرودگاه بیرجند ۱۴ نشست و برخاست با هواپیماهای بدنه وسیع انجام شد و حدود یک هزار و 550 نفر مسافر با پروازها جابجا شدند ، که این رقم طی این چند سال بی سابقه بود.


وی با بیان اینکه از این تعداد مسافر حدود ۸۶۰ نفر زائران حج تمتع بودند،افزود:عملیات اعزام حجاج حج تمتع سال 96 فرودگاه بیرجند، با پرواز آخرین کاروان زائران بیرجند و فردوس به مقصد جده در شب چهارم شهریور ماه به پایان رسید.


مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: آخرین پرواز خروجی حج تمتع 96 فرودگاه بیرجند با 261 زائر در ساعت 21 و 34 دقیقه چهارم شهریورماه به مقصد جده به کار خود پایان داد.


سلامی افزود: امسال یک هزار و 590 زائر در قالب 12 کاروان در روزهای سوم و چهارم شهریور با 6 پرواز ایرباس 300 شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران به سرزمين وحی اعزام شدند.


مدير کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه عملیات اعزام زائران با ایمنی کامل انجام شد و در روزهای اعزام همه عوامل فرودگاه و ارگان‌های مستقر در آن به طور شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی بودند.
انتهای پیام/ب


اتمام عملیات اعزام زائران حج تمتع در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.