زائران عتبات عالیات خراسان جنوبی سرگردان در فرودگاه زاهدان

زائران عتبات عالیات خراسان جنوبی که قرار بود روز شنبه 21 مرداد با هواپیما عازم عراق شوند همچنان در فرودگاه زاهدان سرگردان هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ 158 مسافر عتبات عالیات که قرار بود ساعت 22 و 30 دقیقه ی روز شنبه از فرودگاه بین المللی بیرجند عازم عراق شوند پس از ساعت ها انتظار ساعت 16 روز یکشنبه 22 مرداد با اتوبوس راهی زاهدان شدند تا از فرودگاه این شهر عازم نجف شوند.

هم اکنون زائران این پرواز که از شهرستان های بیرجند، طبس، قاین و نهبندان هستند در فرودگاه بین المللی زاهدان در انتظار انجام پرواز  هستند.

این زائران قرار بود 7 مرداد عازم عتبات عالیات شوند که به علت کمبود ناوگان  پرواز آنها به 14 مرداد و بعد به 21 مرداد موکول شد.
 

غلامپور معاون حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: تلاش می کنیم از طریق هواپیمای جایگزین این مسافران را عازم عتبات عالیات کنیم .

وی افزود: هنوز تا این لحظه نام شرکت هواپیمای جایگزین هم اعلام نشده است.


همچنین نجفی مسئول دفتر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی در این خصوص گفت: شرکت هواپیمایی العراقیه علی رغم مجوز فعالیت در ایران متأسفانه به تعهدات خود عمل نکرده و هم اکنون از طریق سفارت و سازمان هواپیمایی کشور این موضوع پیگیری می شود. 

انتهای پیام/ب


زائران عتبات عالیات خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان به بغداد می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
متاسفانه همچنان بلاتکلیفن تو فرودگاه زاهدان
آخرین اخبار