هشدار لندن در خصوص توقف مذاکرات برکسیت

با اعتراض اتحادیه اروپا نسبت به جدی نبودن مذاکرات برکسیت تاکنون، یکی از مقامات انگلیسی درباره توقف این مذاکرات هشدار داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از اسکای نیوز، اندکی پیش از آغاز دور جدید مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، یکی از مقامات این کشور نسبت به توقف مذاکرات برکسیت هشدار داد و گفت هر یک از طرفین مذاکرات باید با استفاده از نرمش تلاش خود را به کار گیرند تا این مذاکرات به سازش بیانجامد.

وی افزود همانگونه که اتحادیه اروپا پیش از این گفت (زمان می گذرد و هر یک از طرفین باید از توقف مذاکرات اجتناب نمایند) مذاکرات مربوط به خروج این کشور از اتحادیه اروپا و مشارکت مطمئن دو موضوعی است که با یکدیگر سخت در ارتباط هستند.

وی تاکید کرد روابط تجاری انگلیس و کشورهای عضو اتحادیه اروپا و رسیدن به سازش در مرحله بعد از برکسیت امکان پذیر است.

از سوی دیگر اتحادیه اروپا پیش از گفتگو درباره آینده روابط تجاری میان لندن و اتحادیه اروپا بر ضرورت بررسی شرایط شهروندان اتحادیه اروپا در انگلیس، هزینه برکسیت و مرزهای میان ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند تاکید کرد و یکی از مقامات اتحادیه اروپا با اشاره به سطحی بودن مذاکرات گفت شکاف زیادی بین جایگاهی که به آن دست یافتیم و جایگاهی که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم، وجود دارد.  

انتهای پیام/ 

 

احتمال متوقف شدن مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار