مردادماه امسال؛

حوادث دزفول 39 کشته و مصدوم برجای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از جان باختن 12 نفر و مصدومیت 27 نفر در حوادث مردادماه امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با تشریح عملیات امدادی صورت گرفته از سوی این سازمان در مردادماه امسال گفت: در مرداد ماه 96 تعداد 143 حادثه آتش سوزی اماکن مسکونی، تجاری، تولیدی، صنعتی، خودرو و حوادث امداد در دزفول رخ داده است.
وی اذعان داشت: تصادف خودرو و آسانسور از دیگر حوادث مردادماه امسال در دزفول می باشند که به سامانه 125 این سازمان اطلاع داده شده و ماموران امداد و نجات و آتش نشان در کم ترین زمان ممکن از 4 ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
معظم فر تصریح کرد: از این حوادث تعداد 95 فقره در داخل محدوده شهر و تعداد 48 فقره بیرون از محدوده شهر رخ داده است، ضمن اینکه در این مدت تعداد عملیات اطفاء حریق امداد و نجات به ترتیب 96 و 47 فقره بیش ترین آمار را به خود اختصاص دادند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان داشت: 5 نفر از کشته شدگان حوادث مردادماه در دزفول بر اثر غرق شدگی، 3 نفر بر اثر گازگرفتگی، 2 نفر در تصادف و 2 پیرمرد نیز به علت بیماری های زمینه ای در منزل جان باختند.
انتهای پیام/گ

39 کشته و مصدوم حاصل حوادث مختلف در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.