رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيری يك كلاهبردار حرفه ای كه با جعل عنوان از مردم كلاهبرداری كرده است خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ يدالله حسن پور گفت: در پی وقوع يك فقره كلاهبرداری ، پرونده ای از كلانتری 11 شهر كرمان به دايره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پليس آگاهی ارسال شد و رسيدگی به اين پرونده به طور ويژه در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود : ماموران پليس آگاهی با توجه به حساسيت موضوع اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز كردند و به اين نتيجه رسيدند كه فردی با جعل عناوين دولتی اقدام به كلاهبرداری كرده است.
حسن پور افزود: اين كلاهبردار با اعمال متقلبانه خود ضمن تماس تلفنی با افراد و رؤسای بانك ها (قوامين، انصار، دی ، پارسيان و...) در استان های مختلف خود را پزشك، رئيس اورژانس، مدير بيمارستان معرفی و با اعلام اين كه اكنون در جاده تصادف كرده و جهت انجام عمل جراحی نيازمند مبالغی پول نقد می باشد، فرد مخاطب را مجاب به واريز پول به حساب های از قبل افتتاح شده می كرده است.
وی اظهار داشت : از اين رو ماموران پليس آگاهی با انجام يك سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفيگاه متهم را شناسايی و وی را دستگير كردند.
حسن پور با بيان اينكه متهم به 20 فقره كلاهبرداری از شهروندان اعتراف كرده است افزود: متهم ساكن يكی از شهرستان های استان می باشد و تحقيقات كاملتری در مورد كلاهبرداری های مشابه در دست بررسی است.
انتهای پیام/ی

دستگيری يك كلاهبردار حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.