مفرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

با وجود حادثه کرمانشاه اعزام جهادگران افزایش یافته است

مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: با وجود حوادثی مانند کرمانشاه، خوشبختانه روز به روز اعزام ما بیشتر هم شده است.

صادق مفرد مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حادثه برای جهادگران در کرمانشاه گفت: این حادثه مربوط به اعضای یک گروه اردوی جهادی است که برای خدمت رسانی به یکی از محروم‌ترین مناطق غرب کشور در گیلان غرب بودند.

وی ادامه داد: وانت نیسان حامل جهادگران جوان در حین تردد از جاده منتهی به روستای مورت سبز، دورافتاده‌ترین روستای دهستان محروم ویژنان دچار سانحه شده است.

مفرد اظهار کرد: از حدود ۱۰ نفر جهادگر این گروه تاکنون فوت ۲ نفر به نام شهید سیدامیر فارس حسینی و شهید امین شیرازی تائید شده و بقیه اعضای گروه نیز با جراحت شدید در بیمارستان به سر می برند.

وی در ادامه در خصوص اعزام این گروه‌ها تصریح کرد: این گروه‌ها هرساله در ایام تابستان و نوروز به مناطق محروم اعزام می شوند و در حال حاضر حدود 500 نفر در مناطق غرب کشور در حال فعالیت می‌باشند.

مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: اغلب این گروه‌های جهادی با کمک مردم صورت می‌گیرد ولی متاسفانه مشکلی که ما با آن روبرو هستیم این است که امکانات خوبی برای پشتیبانی این دانشجویان ارائه نمی‌شود و شاهد اینگونه حوادث تلخی هستیم.

مفرد خاطرنشان کرد: با وجود حوادثی مانند آن چه در کرمانشاه اتفاق افتاد اما خوشبختانه روز به روز اعزام ما بیشتر هم شده است.

وی حمایت‌های دولت از گروه‌های جهادی را مهم خواند و ادامه داد: در شرایطی که رهبری در دیدار با اعضای دولت رسیدگی به این گروه‌ها را مهم ارزیابی کرده‌اند، جا دارد دستگاه‌های دولتی در این زمینه قوی عمل کنند چرا که این دانشجویان، ماموریت‌های زمین مانده دولتی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

انجام ماموریت‌های زمین مانده مسئولین توسط دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
ای کاش بجای این جونای پاک گردن گلفت نجومی بگیرها میشکست
آخرین اخبار