آخرین وضعیت مجروحان جهادگر در بیمارستان بقیه‌الله/ فقط 6 نفر به این بیمارستان منتقل شده‌اند

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله گفت: فقط 6 نفر از جهادگران مجروح به بیمارستان بقیه‌الله منتقل شده‌اند.

موسی ایمانی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تکذیب انتقال ۷ مصدوم ترومایی جهادگر به بیمارستان بقیه الله تهران، بیان کرد: تنها 6 تن از جهادگران مجروح از کرمانشاه به بیمارستان بقیه الله منتقل شده‌اند.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت مجروحان جهادگر، گفت : هم اکنون یکی از این عزیزان در بخش مراقبت‌های ویژه ، یک نفر با وضعیت کاملا کنترل شده و خوب در بخش بستری و ۲ تن دیگر از این جهادگران در بخش اورژانس ویژه ترومای بیمارستان بقیه‌الله تحت درمان هستند و وضعیت عمومی همه این عزیزان مطلوب گزارش شده است. 2 نفر هم از بیمارستان ترخیص شدند.

 

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله هم چنین با اشاره به وضعیت یک نفر از جهادگران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی،سی،یو) بیمارستان بقیه الله ادامه داد: طبق گزارش های رسیده حال وی مطلوب و روبه بهبودی است.

 

ایمانی همچنین اظهارداشت: به طور کلی مجموعا دوتن از جهادگران در اثر سانحه پیش آمده شهید شده‌اند و دوتن دیگر نیز دربیمارستان کرمانشاه در حالت اغما (کما) قرار دارند و به همین علت امکان انتقال آن عزیزان به تهران میسر نبود بنابر این برخلاف آنچه که در برخی از جراید خبری منتشر شده به طور کلی فقط 6 تن از جهادگران سانحه اخیر در بیمارستان بقیه الله بستری و تحت درمان هستند.که 2 نفر نیز از بیمارستان ترخیص شدند.

 

انتهای پیام /

ارجاع 6 نفر از جهادگران حادثه کرمانشاه به بیمارستان بقیه‌الله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
همه چیز به جاده ها ربط ندیم .....آقای راننده باید به حرمت بچه های جهادی آرومتر و با احتیاط رانندگی می کردند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
شهیدشدن؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۰:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
بله شهید شدن ، مگه شک دارید ! هر کس در مسیر الهی باشد و جانش را در این راه بدهد شهید است حتی پدری که برای در آوردن رزق حلال برای خانواده اش تلاش میکند اگر در این مسیر جان خودش را از دست بدهد در منظر الهی شهید حساب میشود حالا نظر شما چیست نمیدانم ... !خودتان میدانید ! خدا که اینها را شهید میداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
شهیدشدن؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
متاسف شدم اما به همین مناسبت به جاده ها رسیدگی بشه نقاط حا دثه خیز جاده های کشور سامان دهی کنند وضع جاده هامون خیلی تعریفی نداره
آخرین اخبار