تزریق گاز سه پروژه گازرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

همزمان با هفته دولت تزریق گاز سه پروژه گازرسانی در شهرک‌های صنعتی قوچان ۲، بجستان و ناحیه صنعتی خوشاب به انجام رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدممدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی افزود: خوشبختانه با کمک شرکت گاز استان تزریق گاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی در موعد مقرر انجام و از این پس صنعتگران این مناطق می‌توانند از آن استفاده و بهره برداری کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ هزارمیلیون ریال و به طول ۱۹ کیلومتر به انجام رسید.

وی تأکید کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی بویژه گاز، وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حوزه گاز‌رسانی، مطلوب‌تر خواهد شد.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: امسال هم طرح‌های مختلف عمرانی پیش‌بینی شده و با توجه به در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک و ناحیه صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی می‌شوند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی از انشعاب گاز برخوردار بوده و تا پایان امسال نیز تعداد ۴ شهرک و ناحیه صنعتی از این نعمت خدادادی برخوردار می‌شوند.

وی در پایان گفت: خراسان رضوی با ۴۵ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۳۸ شهرک قابل واگذاری و ۲ شهرک در حال احداث زمینه استقرار ۲ هزار و ۴۰۸ واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال ۷۱ هزار ۸۳۶ نفر را فراهم کرده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.