پایان هفته دولت در کرمان؛

9طرح کشاورزی در نرماشیر وشهربابک کرمان

همزمان با روزهای انتهایی هفته دولت تعداد زیادی طرح کشاورزی در شرق و غرب استان کرمان به بهره برداری رسید.

هفته دولت در شهربابک ونرماشیر با طرح های کشاورزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدعلی فتوحیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در هفته دولت ، چهار طرح کشاورزی و دامپروری شامل یک طرح آبیاری تحت فشار، دوطرح مرغداری ویک طرح گاوداری در این شهرستان به بهره برداری رسید.

فتوحیان افزود: این طرح ها شامل دو واحد پرورش مرغ گوشتی ده و بیست هزار قطعه ای با هزینه کرد اعتبار 4 میلیارد ریال و یک واحد پرورش گاو شیری 30 راسی با هزینه کرد اعتبار 2400 میلیون ریال می باشد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای آبیاری تحت فشار یکی از ضروریات این منطقه می باشد، گفت: در این راستا یک طرح چهار هکتاری آبیاری قطره ای با اعتبار هزینه کرد 540 میلیون ریال که 280 میلیون ریال آن بلاعوض دولتی می باشد در هفته دولت به بهره برداری رسید.

همچنین در هفته دولت پنج طرح کشاورزی با هزینه کرد اعتبار بیش از 26 میلیارد ریال در شهرستان نرماشیر به بهره برداری رسید.

کریم زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: در هفته دولت پنج طرح کشاورزی با هزینه کرد اعتبار بیش از 26 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. که این طرح ها شامل یک طرح آبیاری تحت فشار با هزینه کرد اعتبار بیش از 21 میلیارد ریال، یک خط انتقال آب با هزینه کرد اعتبار 600 میلیون ریال و سه طرح بسته بندی و درجه بندی و سردخانه خرما با هزینه کرد اعتبار دولتی 1140 میلیون ریال می باشد که این طرح ها 39 شغل را ایجاد نموده است.

انتهای پیام/ح

هفته دولت ، پرثمر درکشاورزی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار