6 نشانه ای که خبر از قند خون بالا و دیابت می دهد

قند خون بالا و دیابت چیزی نیست که بتوان آن را کم اهمیت دانست و از کنار آن به سادگی عبور کرد. قند خون بالا علائم کمابیش مشهودی دارد از جمله تشنگی شدید، خستگی بیش از اندازه، تغییر وزن و غیره.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قند خون بالا و دیابت چیزی نیست که بتوان آن را کم اهمیت دانست و از کنار آن به سادگی عبور کرد. هیچ کس بدون علامت و در خفا به این بیماری دچار نمی شود. قند خون بالا علائم کمابیش مشهودی دارد از جمله تشنگی شدید، خستگی بیش از اندازه، تغییر وزن و غیره.

ممکن است بدون اینکه بدانید قند خونتان بالا باشد و شما علائم آن را به مشکلات دیگری نسبت دهید. باید نسبت به برخی علائم که نشان دهنده بالا بودن قند خون است آگاه تر باشید و به موقع نسبت به بررسی سلامتی خود اقدام کنید تا خطرات این بیماری به حداقل برسد.

 در زبان علم به میزان قند خون گلیسمی می گویند. زمانی که میزان قند خون از 1.10 گرم در هر لیتر خون بالاتر برود نگران کننده خواهد بود.

اگر در افرادی که سابقه خانوادگی دیابت و چاقی مفرط در ناحیه شکم هستند، میزان قند خون به 1.15 گرم در لیتر یا 1.20 گرم در لیتر برسد باید جدی گرفته شده و بررسی های فوری شروع شود، چون بالا رفتن قند خون می تواند نشان دهنده مرحله پیش دیابت باشد.

مرحله پیش دیابت شرایطی است که در آن قند خون بالاتر از حد نرمال است، اما به اندازه ای نیست که تشخیص دیابت قطعی شده باشد. به گفته سازمان بهداشت جهانی تشخیص دیابت زمانی تایید شده است که قند خون در دو بار تست در حالت ناشتا بالاتر از 1.26 گرم در لیتر خون باشد.

اولین علامت قند خون بالا: خستگی زیاد

زمانی که اختلال در قند خون قدیمی بوده و بررسی نشده باشد علائم جسمی آن خیلی دیر بروز می کند. اگرچه قند خون بالا در ابتدا معمولا علامتی ندارد، اما خستگی زیاد و خواب آلودگی از نخستین علائم رایج و مشهود این مشکل محسوب می شوند.

البته باید گفت که خستگی می تواند با علائم دیگری از جمله تپش قلب و تعریق بیش از حد نیز همراه باشد. باید بدانید که خستگی زیاد مختص بیماری قند و بالا بودن قندخون نیست اما می تواند هشدار دهنده این مسئله نیز باشد. بنابراین بهتر است آزمایش داده و وضعیت تان را بررسی نمایید.

قند خون بالا: کاهش وزن

دومین علامت نشان دهنده قند خون بالا می تواند کاهش وزن ناخواسته فرد باشد.در حالت کلی این کاهش وزن بین یک تا سه کیلو بوده و گاهی با خستگی زیاد همراه است. اما ممکن است بیماری احساس سلامت جسمی داشته باشد. در هر صورت اگر متوجه کاهش وزن ناخواسته خود شدید و در کنار آن خستگی زیادی احساس می کنید به پزشک مراجعه کنید و آزمایش خون بدهید.

قند خون بالا: احساس تشنگی شدید

عطش و تشنگی شدید معمولا جزو علائم نشان دهنده ابتلا به دیابت است، اما یک علامت دیرهنگام است که اغلب صرفا زمانی بروز می کند که قند خون به بالای 3 گرم در لیتر رسیده باشد. زمانی که قند زیادی در خون وجود دارد، بدن ادرار بیشتری تولید می کند تا مازاد قند را دفع کند. این دفع ادرار بیشتر نیز باعث ایجاد تشنگی و عطش می شود.

قندخون بالا: احساس گرسنگی زیاد

احساس گرسنگی زیادی نیز مانند تشنگی شدید جزو علائم نستبا دیرهنگام قند خون بالا می باشد. اما این احساس گرسنگی شدید در اثرکاهش غیرعادی قند خون در ناحیه سلولی و مغزی به وجود می آید. اگر بدون افزایش فعالیت بدنی تان متوجه احساس گرسنگی شدید خود شده اید وضعیت را جدی تر بگیرید.

قندخون بالا: عفونت های اداری و ژنیتال

در صورتی که علائم قند خون بالا را دارید و یا نسبت به احتمال ابتلا به آن شک دارید ساده ترین کار این است که با یک پزشک مشورت کنید. یک آزمایش خون ساده می تواند قند خون شما را نشان دهد

عقونت های پوستی یا عفونت های ادراری یا ژنیتال(دستگاه تناسلی) مانند عفونت بالانیت ( التهاب سر آلت تناسلی مرد)، قارچ های واژینال یا عفونت مثانه می تواند از جمله علائم قند خون بالا و همچنین منشا کشف و تشخیص ابتلای فرد به دیابت باشد.

قندخون بالا: مشکلات بینایی

اگرچه این روزها اطلاع رسانی زیادی در خصوص بیماری دیابت می شود و این بیماری جزو بیماری های شناخته شده است اما آگاهی بخشی در خصوص علائم آن همچنان ضروری به نظر می رسد. چون بالا بودن قند خون می تواند عوارض شناخته شده دیابت را داشته باشد. در واقع بالا بودن قند خون ممکن است با علائمی از جمله دردهای کمری(هرنی دیسک کرورالژی)، زخم پا، کاهش قدرت بینایی یا حمله قلبی نمایان شود.

قندخون بالا مسئله بی اهمیتی نیست و نباید از آن غفلت شود. در صورتی که علائم قند خون بالا را دارید و یا نسبت به احتمال ابتلا به آن شک دارید ساده ترین کار این است که با یک پزشک مشورت کنید. یک آزمایش خون ساده می تواند قند خون شما را نشان دهد.

امروزه دستگاه های سنجش قند خون به طور رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد و کار کردن با آنها ساده است.اگر میزان قند خون بالاتر از حد طبیعی باشد باید به طور مرتب قند خون چک شود بخصوص اگر فرد سابقه خانوادگی دیابت داشته باشد و از چاقی مفرط شکمی رنج ببرد.

البته توصیه متخصصان این است که هرگز منتظر بروز علائم دیابت نباشید. اگر شما در خانواده تان سابقه بیماری دیابت دارید و خودتان را مستعد ابتلا می دانید بهترین کار این است که به طور منظم آزمایش خون داده و قند خون تان را بررسی کنید.

منبع:میزان

انتهای پیام/

 

علائم قند خون بالا چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۱:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام من سی وپنج سالمه، صبح از خواب بیدارمیشم تپش سر معده دارم خیلی هم شدیده، مشکلم چیه خواهشا راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
آرام
۱۷:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام اگر میزان قند خون فرد دیابتی بالا باشد اما در آن لحظه ضعف شدید هم داشته باشد چیکار باید کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
طب سنتی کاظمی
۲۰:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
نوروپاتی محیطی

نوروپاتی محیطی، در نتیجه آسیب اعصاب محیطی ایجاد می شود و باعث ضعف، بی حسی و درد، معمولا در دست ها و پاها می گردد. نوروپاتی محیطی می تواند سایر قسمت های بدن را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
سیستم عصبی محیطی اطلاعات را از مغز و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۳۰ ۰۵ دی ۱۳۹۹
سلام منم شبا تشنم میشه دهنم خشک خشک میشه روزا سر کار می رم خیلی بدنم خستس وزنمم بالاس خدایی نمی تونم وزنمو پایین بیارم نمی دونم چرا یعنی میشه قند باشه
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۰۲:۳۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
سلام،عرض ادب،من۲۸سالمه،حدود ده ساله بدنسازی کار میکنم،بخاطر باشگاهم اصول تغذیه ای رو در حد توانم رعایت میکنم،مثل،مصرف قند و نمک و شکر و چربی و کربو...ولی موقع دسشویی رفتن احساس دفع ادرار ندارم شده بارها بعده دسشویی بازم بعده چند دقیقه بازم تکرر ادرار داشتم،احساس گرسنگی دارم حالا نمیدونم بخاطرباشگاهمه یا هرچی ولی خیلی گشنم میشه،خستگی،ضعف،عصبانیت،لرزش اندام،حواس پرتی،خشکی دهان،کم خوابی و بد خوابی و زیر نافم ب پایین ورم داره حالا بگیم باد داره ولی شکممو خیلی بزرگ کرده الان این دوماهه زیاد شکمم اومده بالا ممنون میشم جوابمو بدید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۳۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
منم همه اینارو دارم،ولی مرگ دست خداست
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۵:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
شوهرم وزنش۱۳۰ کلیو سابقه ی قند خون بالا پدرش داره خو دشمن روماتیسمas داره تازه گی قند خونش ناشتا۱۲۰ شده ما چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
سلام من ۳۸ سالم دیابت دارم نوع ۲قرص مصرف میکنم ۱۰همیشه قندم ۱۶۰ یا۱۳۰ بود الان ۲ماه است قندم بالاست پایین نمیاد۴۰۰بی زحمت منو راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۰:۴۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
من چشم سمت چپ من درد میگیره مکرر ادرار دارم احساس سرگیجه دارم قبلا قند حاملگی هم داشتم ولی دارو نمی‌خوردم آیا این علائم قند بالاست. ممنون اگر به نظر من اهمیت بدید.
Iran (Islamic Republic of)
سیده کافیه
۱۷:۲۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
من تمام علایم رو دارم
Iran (Islamic Republic of)
شمسی
۱۴:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
من ۶۲سالمه مدتی زیادی هست سوزش ادرار دارم و الان مدت یک ماه هست که متوجه زخم هایی لای انگشتان دستم شدم البته یک دستم بطور وحشتناکی قرمز شده انگار آب جوش ریخته روشون خارش هم داره درضمن گاهی پوست سرم هم خارش داره آیا از علائم قند خون هست؟ بخاطر کرونا می ترسم برم دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام من16 سالمه قندم 90 خوبه یا بد
Afghanistan
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
من سردردی سرگیچی خستگی دارم
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۱۳:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام من تقریبا ۴ هفته هست هی دسشویی میرم زود زود البته اینو بگم یا هندونه یا نوشابه میخورم این ب قند ربط نداره ؟
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
علائم قندخون بالاچیست
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام من ۱۶ سالمه قندم ۱۲۰ بوده زیاده یا نه ؟؟
Korea (Republic of)
ادریس
۰۰:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام من دائم‌ تشنم میشه لبم خشک میشه جوری ک کلافه شدم پاهام خسته میشه یکم کف پامم داغ میکنه باد معده ورودهام حی سروصدا مکنه لطفا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۵۰ سالم هست خیلی زیاد عرق می کنم خیلی خیلی بدنم خسته و احساس خواب آلودگی دارم دو ماه هست کمر درد خیلی شدید هم دارم لطف کنید مرا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام پدر من سوزش دست داره عوامل قند خون است
Canada
سهیلا
۱۸:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام‌ ۳۰ساله هستم کف پام میسوزه سرگیجه ای که انگاردارم میفتم زمین بعدخستگی شدیددارم دکترگفته قندت ۱۰۰هستش راهکارهایی برای جلوگیری ازقندوجودداره لطفاراهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
معصومه ابراهیمی
۲۲:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازمایش قند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمیه از همدان
۱۰:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید خواستم بدونم خارش و سر شدن ران و درد دور پاشنه میتونه علت داشتن قند خون باشه من علایمی حاد ندارم نسبتا دوستم خشک شده که چون تیروئید کم کار دارم پزشک گفت خشکی از کم کاری تیروئید هست در ضمن چند ماه پیش ازمایشa1c دادم نود بود پس علت خارش ران چی میتونه باشه البته همیشگی نیست با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۰:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
همه علائمشو دارم ... شانس و برم
Iran (Islamic Republic of)
مهین یوسفی
۱۰:۴۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام من صبح ناشتا قندم ۱۱۶ بود ایا قند خونم بالا بوده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام اچ ای بی میشه قند نرمال باشه..
Iran (Islamic Republic of)
اکبرپور
۰۰:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
سلام ببخشید پسرم ۱۰ سالشع نزدیک یه سال پسر من هر دقیقه میره دستشویی دیگه همه کلافه شدند چندبار هم بردمش دکتر اثری نداشته .... دائم نگران و مضطرب هست ‌و فوری عصبانی میشه به نظر شما این تکرر ادرار و استرس شدیدنشانه قند خون هستش؟؟ خواهش میکنم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام مامانم 35سال داره قند خونش بالاست همیشه حالش بد میشه
یه دمنوشی رو بگین که بشه حالش خوب شه وقندش بره کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
ایشون میتونن از عرق بقناق و دم نوش یا عرق گزنه و عرق برگ گردو به همراه گزنه استفاده کنن با رعایت رژیم غذایی مناسب و مصرف این عرقیات قند را میتوان کنترل کرد
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۲۰:۱۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
با سلام دستگاه تست خون رایگانه اما نوار تست ان را باید بخرید داروخانه ها دارند
Germany
مریم گلی
۱۱:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام من نظرات و مبخوندم خیلی ها دنبال درمان بودن منم قند دارم ولی به وسیله داروهلی گیاهی داره کنترل میشه.مشاور من گزنه و برگ زیتون و الویه ورا عسل .. زو تجویزکردن که به شدت قندمو اورد پایین.شما هم میتونید از این ها اشتفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
مونه
۰۹:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
باسلام.من28سالمه دائم گرسنه میشه قندازمایش دادم روی 100دائم شکم قورمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۰۶:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سوزش کف پا ودست ومورمور شدن علائم قند خون است
Iran (Islamic Republic of)
ساره
۰۴:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام من ١٧سالمه شبا سردردشدید دارم واحساس گرسنگی هم خیلی دارم جوریکه داعم گرسنم میشه وچشامم کمی تارمیشه جلوشون بعضی وقتا همش درازکشیدم وخستم و حوصله هیچکاری روندارم ومدام ادرار دارم و میرم دسشویی بنظرتون اینا علایم قندخونه؟
Iran (Islamic Republic of)
غلامعلی امینی عالمی
۱۶:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۸
سلام اگر موردتوجه قرار گرفت وخوانده شد
از محضر بزرگواران سوالی دارم
قارچ دهن وبینی به قند ربط دارد
ممنونم
-
مجتبی
۲۰:۴۸ ۲۱ تير ۱۳۹۸
دادشم قند خون دارد و پاهایش پوست داده و خارش هم دارد چگونه جلوگیری کنیم لطفا
Iran (Islamic Republic of)
Muna
۱۹:۲۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
روزی 5 وعده غذا میخورم ولی بازم گشنمه.خیلیم شدید گشنم میشه انگار چندروزه غذا نخوردم،تشنگیم ک نگم همش پارچ آب دستمه
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۵:۱۰ ۱۲ تير ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب ساله هستم ۱۴ ساله از شیراز دائم سرگیجه دارم و جلو چشمام تاریک میشه به نظر شما این یکی از علائم قند خونه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۲۱:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
من ۱۹ سالمه اما همه علائم بالارو دارم
Iran (Islamic Republic of)
غلامعلی امینی عالمی
۱۸:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
باسلام وعرض ادب بعرض برسانم ..یک کار جدی برای
این ادمهای لجوج درپیش بگیرید تا حرفی زده میشود
نفرمایند حرف من برهمه حرفها سوار است ..
این گونه رفتار معمولی وسلامت روح وروان را دارا نیست ...چون به خودش و به اطرافیانش خسارت میزند
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۸:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام. من ۹۸سالمه. بعضی شبا کمی چشمم پرک میزنه. کسی میدونه بخاطر چیه. ینی قند خون دارم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام جناب صادق عزیز.. شما دوسال دیگه طاقت بیار.. میری قول آخرش..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
الهی.ب حق 5 تن.ایشالله ک امین
Iran (Islamic Republic of)
رافق
۱۸:۴۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام علامت Hدر دستگاه کلکو متر به چه معناست؟؟؟؟
چون دستگاه قند خون رو نشون نمیده ولی علامت بال رو میاره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
سلام.زنی چهل و دوساله هستم واکنون باردارم درازمایشات قندخون تا ماه پنجم همه نرمال ولی درماه ششم ازمایش گلوکز دادم ناشتا98وبعده خوردن پودرقند صدوهشتادوهشت وبعده یه ساعت صدوبییت وسه ایا من قندخوم بالاست؟چیکارکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۱۹:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
سلام من چند مدتيه احساس ميكنم وقتي گرسنه ميشم حالت بيهوشي بهم دست ميده وإحساس خستگي زيادي ميكنم
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۲۰:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
۳۲ سالمه و چند وقتی دهنم خشک میشه آیا بخاطر بالا بودن قنده؟
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۲۲:۲۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
برنامه خوبی دارید ولی من سوالمو پیدانکردم من احساس میکنم چشام داره ضعیف میشه به قند خون ربط داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
خدا همه بیماران رو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۰۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
هر کی قند گرفته دیگه نه جونی براش میمونه نه دنیا. عشق دنیا به خوردن و خوابیدنه تو این گرونی و بدبختی اما کسی دیابت داره باید زجر بکشه که نمیتونه حتی از فرط خستگی چایی بخوره با قند
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۰:۳۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
سلام بیست وسه سالمه خیلی سردرد وکمر درد دارم وخیلی احساس خستگی میکنم علتش چیست ایامربوط به قندخونه یانه ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۰:۳۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
سلام بیست وسه سالمه خیلی سردرد وکمر درد دارم وخیلی احساس خستگی میکنم علتش چیست ایامربوط به قندخونه یانه ؟
United States of America
میلاد
۱۶:۵۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
سلام جوانی هستم که متادون مصرف میکنم الان متوجه شدم پای راستم ازمچ ب سمت بالا میاد ولی کم ولی پای چپم اینگونه نیس آیاقندخون دارم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۸:۵۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام خواستم بگم عرق شبانه و سردرد وتپش قلب از علایمه قند خونه؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
اینا بیشتر به پرکاری تیروئید میخوره. ی ازمایش بدین خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مهزیار
۲۲:۵۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
ای بابامنم دستگاه تست قنددارم وقتی نواراش ازقیمت خودشم بیشتره چه جوری استفاده کنم اخه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید راهرو
۱۰:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
باسلام.من مردی 32ساله هستم مدتی هست بعضی وقتها سرم از قسمت راست سرم. بالا و پشت گوشم درد میاد و بدنم عرق مکنه و نبضم تندمیزنه علت ممکنه از قند بالا باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن رفیعی
۱۸:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
از عجایب آخر الزمانه اگه یکی دستگاه کوچک قند که قیمت بالایی هم نداره رایگان در اختیار مردم قرار بگیره.بابا من فقط رفتم درمانگاه قندخونم رو گرفتم ۴هزارو پونصد ازم گرفتن.
Germany
داریوش
۱۹:۳۴ ۲۷ تير ۱۳۹۷
لطفا آدرس یا شیوه دریافت دستگاه اندازه گیری قند خون رایگان! را که فرمودید، اطلاع دهید
Iran (Islamic Republic of)
امنه
۱۶:۳۸ ۲۲ تير ۱۳۹۷
علت ورم دست وپا وفرو رفتگی ایا وجود دیابت است
Germany
امیربهاری
۲۲:۳۰ ۱۷ تير ۱۳۹۷
سلام من بدنم خارش شدید داره ینی جوریه ک غیرقابل کنترله آیامیتونه ازقتدخون باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۱۸ ۱۰ تير ۱۳۹۷
پاشنه پام درد میکنه شدید،آیا علاعم قندخون بالاس؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
دستگاه تست قندخون خون کجا رایگان میدن؟ نه تنها رایگان نیست بلکه نوارهاش خیلیم گرونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام پسری 18 ساله هستم و بعضی اوغات سرگیجه دارم علتش چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
پسری هستم17ساله قند خوندگرفتم چیگار کنم به نظرتون ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه بیماران را شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنی هستم 35ساله که قندخونم بالارفته، لطفاداروهای گیاهی خوب معرفی کنیدکه پایین بیاره قندروممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنی هستم 35ساله که قندخونم بالارفته، لطفاداروهای گیاهی خوب معرفی کنیدکه پایین بیاره قندروممنونم
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۲:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
سلام با توجه به اینکه بنده دیابت نوع 2 دارم و با درمان گیاهی اشنایی دارم بهتون دمنوش گیاه مریم گلی رو پیشنهاد میدم و اینکه همراه غذاهاتون مقدار کمی کدو مصرف کنید قند خون رو نرمال میکنه اما رعایت رژیم غذایی و مصرف شیرینیجات رو فراموش نکنید . به امید بهبودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام خوردن دمنوش چای ترش به کاهش قند خون کمک میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام مردی 46ساله هستم بعضی موقع ها چشمان از داخل پرش داره بمدت حدوا10دقیقه بعداسردردمیگیرم امروزم همین مشگل داشتم تا امشب چشم چپم مدام از داخل پرش داره و انگشت کوچک پای چپم هم کارگرفته لطفا راهنما یم کنید
Iran (Islamic Republic of)
داریوش ویسی
۱۶:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید
مردی هستم ۳۶ساله به تازگی فهمیدم قند خون دارم خواستم بدونم چه چیزها و راههای وجود داره که بتونم قند خونم رو درمان کنم وبه حالت عادی برگردم ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
داریوش ویسی
۱۶:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید
مردی هستم ۳۶ساله به تازگی فهمیدم قند خون دارم خواستم بدونم چه چیزها و راههای وجود داره که بتونم قند خونم رو درمان کنم وبه حالت عادی برگردم ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
دستگاه قند خون رایگان نیست باید بخریم.
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۰۲:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
با سلام من مردی 52ساله هستم از سال 92با انجام ازمایش متوجه شدم که قند خونم بالا ست باتویز دکترداد ادو مصرف میکنم اما گاهی اوقات قندم باز هم بالا تر 300میرود اما هیچ یک از علایم را ندارم ولی چشمانم دچار خارش وسوزش می شود۰ لدا ب پزشک مراجع کردم وتحت معاینه قرار گرفتم اما تا کنون اثر قند بر روی انها دیده نشده بنظر شما سوزش واب کردن چشمام چیست
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۷:۴۰ ۲۵ دی ۱۳۹۶
سلام.ازکجامیتونم دستگاه تست قندخون تهیه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضای
۰۳:۴۹ ۰۹ دی ۱۳۹۶
بسیار ممنونم از شما که این برنامه را گذاشتی من مردی 30ساله از کردستان شهرقروه هستم نیاز به دستگاه تست قند خون دارم وتوان مالی ندارم که خودم دستگاه تهیه کنم ازشما خواهش میکنم که برای یه دسگاه بفرستی ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۱۱:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
من 30سالم پا راستم دو ماهی هست پاشنه پام خیلی درد میکنه طوری که می شینم وقتی میخوام پا شم ی خورده باید مثل اجاق راه برام تا راه رفتنم عادی بشه وقتی غذای چرب میخورن حالت تهوع میگیرم بعد بعضی وقت ها خود به خود از دماغش خون میاد از یکیش ب عد عفونت داشتم چشمان هم زار شده ایا این علایم چربی خون یا قند خون لطفا جواب منو بدین ممنون میشم