شیرخوارگاه و مراکز نگهداری ایتام چشم انتظار نذورات عید قربان

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خوزستان از آمادگی شیرخوارگاه و مراکز نگهداری ایتام بهزیستی برای دریافت نذورات مردمی عید قربان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران کریمیان، معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خوزستان در این خصوص بیان داشت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت (عید قربان تا غدیرخم) از 10 تا 18 شهریور، بهزیستی استان خوزستان آماده دریافت نذورات، گوشت های قربانی و کمک های مردمی برای توزیع بین مددجویان می باشد.
وی تصریح کرد: برنامه دهه ولایت توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت های خیرین در استان برگزار می شود و این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هرچه بیش تر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.
کریمیان اذعان داشت: در حال حاضر بیش از 35 هزار خانوار و 75 هزار معلول تحت پوشش اداره کل بهزیستی خوزستان هستند که علیرغم اینکه تلاش های بسیاری برای حل مشکلات افراد تحت پوشش از سوی بهزیستی صورت گرفته، ولی این سازمان به تنهایی قادر به حل مشکلات مددجویان نیست و نیازمند یاری جدی مردم نوعدوست خوزستان است.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان اظهار کرد: به همین منظور در برنامه ای از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در تمام مراکز و مجتمع های دولتی بهزیستی در سراسر استان کرده ایم تا ان شاءالله از این طریق کمک های مردم به دست نیازمندان واقعی برسد.
این مقام مسئول بیان داشت: 70 مرکز و مجتمع بهزیستی در 27 شهر استان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.
مهران کریمیان در خصوص چگونگی پرداخت کمک های نقدی گفت: سامانه پیامکی جلب مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان با کد #1400004*4*733* تعیین شده و خیرین عزیز می توانند با وارد کردن این کد از طریق موبایل و سپس وارد کردن شماره کارت بانکی خود و رمز دوم آن و یا از طریق درگاه اینترنتی به آدرس www.behzisty-khz.irبه افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی کمک نمایند، ضمنا شماره حساب سیبا 2173452201001 بانک ملی به نام مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان نیز آماده دریافت هدایای نقدی مردم عزیز است.
وی اذعان کرد: مرکز نگهداری ایتام فتح المبین واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه ای، جنب آتش نشانی آماده دریافت نذورات و قربانی ها و کمک های همشهریان اهوازی می باشد.
کریمیان اظهار داشت: مردم می توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیش تر با شماره تلفن های 06133380811 و 06133791344 و 06132296039 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/گ

آمادگی شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری ایتام برای دریافت نذورات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.