مدیرعامل شرکت فرودگاه‌هاخبر داد؛

راه‌اندازی مجدد فرودگاه جهرم

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از تخصیص بیش از ۹۰۰ میلیون اعتبار برای تجهیز و راه‌اندازی مجدد فرودگاه در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بعدازظهر امروز در شهرستان جهرم گفت: در حال حاضر ۵۵ فرودگاه در کشور به صورت کامل ر‌ها شده و پرواز‌های آن خاموش است که برای برطرف شدن این مشکل برنامه‌هایی در دست اقدام داریم.

وی افزود: فرودگاه‌های ایران تبدیل به کارگاه‌های توسعه شده‌اند و در حال حاضر ۱۲۱ پروژه به صورت اجرایی و مطالعاتی در فرودگاه‌های کشور در حال اجرا است.

مه‌آبادی ادامه داد: برای توسعه سامانه ناوگانی و توسعه زی بنایی و زیرساختی فرودگاه‌های ایران از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی استفاده می‌شود.

وی از تخصیص بیش از ۹۰۰ میلیون اعتبار برای تجهیز و راه‌اندازی مجدد فرودگاه جهرم خبر داد و اظهار داشت: تا دو هفته دیگر مانعی برای راه‌اندازی پرواز‌ها نداریم.

مه آبادی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیار ریال اعتبار در چهار سال گذشته جهت تجهیز امکانات فرودگاه هزینه شده است، بیان کرد: برای شکل‌دهی دوباره پرواز‌ها نیاز به تجهیز مجدد امکانات فرودگاه شهرستان جهرم بود که بخشی از مشکلات آن برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: از نیاز‌های اساسی فرودگاه جهرم تامین و تعمیر باند آن است که با رایزنی‌های صورت گرفته ۸۰ هکتار زمین برای طولانی شدن باند به آن اضافه می‌شود.

وی از تجهیز شدن ساختمان هواشناسی، ترمینال مسافربری و تجهیزات آتش نشانی فرودگاه این خبر داد و تصریح کرد: به زودی با رایزنی‌هایی که انجام شده اعتبار آن کسب و تحول جدی در شکل ظاهری فرودگاه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ر


تجهیز و راه‌اندازی فرودگاه جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار