رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ؛

برگزاری همایش گفتمان امامت و ولایت در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزاری همایش گفتمان امامت و ولایت در شهرستان ملایر خبر داد.

برگزاری همایش گفتمان امامت و ولایت در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام ابوذر عباسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه این همایش در روز 16 شهریورماه با سخنراني آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران انجام خواهد شد گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم همایش گفتمان امامت و ولایت در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این همایش پنجشنبه 16 شهریور همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرستان ملایر در بلوار آزادی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه این برنامه با هماهنگی دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ویژه‌‌ برنامه‌هایی با هدف ترویج معارف قرآن و اهل‌ بیت(ع) و فرهنگ غدیر و تعظیم شعائر و اعیاد اسلامی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ایجاد فضای جشن و شادی در ایام عید و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی در اماکن واجب‌التعظیم از جمله اهداف ماست.

انتهای پیام/ج

همایش گفتمان امامت وولایت در شهرستان ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار